Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

czy moglibyście "rzucić okiem" i ocenić pracę silnika N52B25.

Poniżej linki do filmików.

 

Warunki testów to: w miarę prosty odcinek drogi, jazda na tempomacie (ustawiony 90 km/h), stały bieg (trójka - obr. ok. 3900/min. bądź czwórka - obr. ok. 3000/min.).

 

Czy podciśnienie (95kPa) w kolektorze ssącym jest właściwe? Zastanawia mnie też różnica temperatur otoczenia i zasysanego powietrza nie jest zbyt duża (blisko 10 C)?

 

Generalnie u tego pacjenta permanentnie pojawiają się błędy zużytych katalizatorów (dokładnie w tych samych momentach) 29F4 (P0420) i 29F5 (P0430).

 

ps. Czy dysponujecie może normami zużycia powietrza dla tego silnika w kg/h lub mg/stk?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.