Skocz do zawartości

E60 530d po odpaleniu szarpniecie a potem totalny brak mocy


mrowa93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien problem z moim autem (e60 530d 218 manual 2004r) otóż po odpaleniu i przy ruszeniu jak już dodam lekko gazu auto mi mocno i gwaltownie przyspiesza na 1 biegu kreci sie nirmalnie ba obroty gdy wrzuce po chwilu drugi to juz jest słabiej a od 3 biegu i wzwyż to jest już kicha i mega zamulony ledwo co do 2.5-2.7obr/min dokreca i to strasznie wolno na obroty wchodzi, jedzie hakby ważył z 7ton i miał z 35KM .Dodam że ten mega"kop"jest tylko po odpaleniu a ootem juz na jedynce startuje jak zamulony na oozostalych biegach.Jak chwile postoi tak parę godzin to też ma to kopniecie na początku na pierwszym biegu a potem nic.Dodam też że czuje taki jakby smród oleju silnikowego obok auta.Wczesniej miałem problem z szarpanie w okolicy 1.5obr/min potem gdy chciałem sie do egru dostać to zapomniałem tą metalową opaske co idzie z lewej strony egru dokrecic i tak pare dni z odkrecona jeździłem. Potem dokrecilem i bylo pare dni ok.Potem znowu zamula. Czyścilem egr wymieniłem ta opaske na nową i dalej jest zamuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź podciśnienie, bo wygląda jakbyś miał nieszczelność, może nie podpiąłeś jednego z wężyków, poza tym warto podpiąć się pod kompa z inpa lub ista, wtedy będzie punkt zaczepienia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie komp by sporo powiedział tyle że nie posiadam interfejsu ani żadnego bliskiego znajomego który to ma. Chciałem kupić ten fejs od naszego forumowego kolegi "nerwusa"ale nie bylo go na forum już ponad miesiąc wiecw nie otrzymałem odpowiedzi na PW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź wężyki podciśnienia, do tego komputer nie jest potrzebny, w jakim są stanie, często na pierwszy rzut oka widać, że są nieszczelne a to pasuje do objawów. Turbinę masz sterowaną podciśnieniowo? Jak tak to możesz zamienić przetwornik ciśnienia z tym od egr, są takie same. Masz normę euro3? Możesz też odpiąć podciśnienie od egr i zaślepić śrubką żeby wykluczyć problem z egr.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co do normy to nie wiem dokładnie która to mam już auto z DPFem(wycietym) ok czyli obejrzeć węże które wchodzą do turbo i potem to co idzie do egr i do ic

Czyli to ten cienki wężyk jak cos zamienić i potem ew zaslepic jego wejscie w egrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie chodzi o przewody powietrzne, tylko wężyki podciśnienia, nim sterowany jest egr i turbina. Zdejmij osłonę silnika to zorientujesz się o co chodzi. Narazie nic nie zamieniaj i nie odpinaj. Jak miałeś dpf to euro4.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja obecnie wygląda następująco: odkrecilem obudowę silnika i pierwsze co rzuciło się mi w oczy to ten gruby wąż ktory wchodzi do EGR-u od frontu spadł z zaworu i był luźny a wokół pełno czarnego syfu (olej?)

założyłem potem ta druciana zawleczka dalej speawdzam czy wszystko sie trzyma i nie wypada odpalam i bajka auto idzie jak przecinak tylko sprawdziłem jeszcze stan oleju i było troche mniej niż gdy ostatnio patrzyłem. Możliwe że to przez tą nie szczelność pojawił się ten ubytek? Dodam że wtedy auto kopcilo czasem jak stary KRAZ lub STAR .A oleju to mi pare milimetrów na miarce ubyło. A z tym brakiem mocy to jeździłem troche dni/kilometrów.

W każdym razie dziękuję Drodzy Koledzy za wszelkie rady i pomoc merytoryczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.