Skocz do zawartości

mrowa93

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004

Osiągnięcia mrowa93

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja teraz używam perfumowana karte "Scentway Imao" i zapachy pasują idealnie do bm'ek nie są nachalne i maja ładne nuty zapachowe.Cena to ok.16-19zl za sztukę ale ostatnio były w promocji w Rosmannie po 8,99zl.i dodatkowo taka zawieszka wygląda gustownie i elegancko w naszych buniach a nie tak wiesniacko i plebejsko jak już kultowy w polandii cebulandii "Januszowy-wonderbaln".Oczywiście bez urazy dla użytkowników choinek wunderbaum bo sam je lubie i od czasu do czasu wkładam do auta. Jeszcze tylko zastanawiam się nad jakimś zapachem na kratkę nawiewu .myśle nad tym oryginalnym zapachem od bmw lub nad nikki fragrance , może ktoś z waz używa lub używał któregoś z nich?
  2. Sytuacja obecnie wygląda następująco: odkrecilem obudowę silnika i pierwsze co rzuciło się mi w oczy to ten gruby wąż ktory wchodzi do EGR-u od frontu spadł z zaworu i był luźny a wokół pełno czarnego syfu (olej?) założyłem potem ta druciana zawleczka dalej speawdzam czy wszystko sie trzyma i nie wypada odpalam i bajka auto idzie jak przecinak tylko sprawdziłem jeszcze stan oleju i było troche mniej niż gdy ostatnio patrzyłem. Możliwe że to przez tą nie szczelność pojawił się ten ubytek? Dodam że wtedy auto kopcilo czasem jak stary KRAZ lub STAR .A oleju to mi pare milimetrów na miarce ubyło. A z tym brakiem mocy to jeździłem troche dni/kilometrów. W każdym razie dziękuję Drodzy Koledzy za wszelkie rady i pomoc merytoryczną.
  3. hmm co do normy to nie wiem dokładnie która to mam już auto z DPFem(wycietym) ok czyli obejrzeć węże które wchodzą do turbo i potem to co idzie do egr i do ic Czyli to ten cienki wężyk jak cos zamienić i potem ew zaslepic jego wejscie w egrze?
  4. nwm dlaczego ale ten biały WunderBaum kojarzy mi sie z zapachem tego kremu nivea w granatowej metalowej puszce lub pasty do włosów tylko nie pamiętam której firmy. A u mnie w bmw teraz siedzi na nawiewie czerwony ludzik o zapachu passion ale już słabo wyczywalny (a miał wg zapewnień lroducenta pachnieć 45dni a wisi ok 3-4tygodni) + pod fotelem pasażera zaczepilem zawieszke Yankee candle new caf zapach spoko ale pachnie jak jakies męskie lerfumy ale w ogóle go w aucie nie czujd chyba muszd owinąć więcej z folijki bo mam tylko lekko rozcieta lub przenieść go z pod tego fotela w inne miejsce
  5. No właśnie komp by sporo powiedział tyle że nie posiadam interfejsu ani żadnego bliskiego znajomego który to ma. Chciałem kupić ten fejs od naszego forumowego kolegi "nerwusa"ale nie bylo go na forum już ponad miesiąc wiecw nie otrzymałem odpowiedzi na PW.
  6. Witam Mam pewien problem z moim autem (e60 530d 218 manual 2004r) otóż po odpaleniu i przy ruszeniu jak już dodam lekko gazu auto mi mocno i gwaltownie przyspiesza na 1 biegu kreci sie nirmalnie ba obroty gdy wrzuce po chwilu drugi to juz jest słabiej a od 3 biegu i wzwyż to jest już kicha i mega zamulony ledwo co do 2.5-2.7obr/min dokreca i to strasznie wolno na obroty wchodzi, jedzie hakby ważył z 7ton i miał z 35KM .Dodam że ten mega"kop"jest tylko po odpaleniu a ootem juz na jedynce startuje jak zamulony na oozostalych biegach.Jak chwile postoi tak parę godzin to też ma to kopniecie na początku na pierwszym biegu a potem nic.Dodam też że czuje taki jakby smród oleju silnikowego obok auta.Wczesniej miałem problem z szarpanie w okolicy 1.5obr/min potem gdy chciałem sie do egru dostać to zapomniałem tą metalową opaske co idzie z lewej strony egru dokrecic i tak pare dni z odkrecona jeździłem. Potem dokrecilem i bylo pare dni ok.Potem znowu zamula. Czyścilem egr wymieniłem ta opaske na nową i dalej jest zamuł
  7. Czyli to mam na mlemach akumulatora multimetrem sprawdzić? Jesli tak to jaką opcja bo to chyba nie chodzi o tą odpowiedzialną za wartość napięcia? a potem jak to nie pomoże to po kolei bezpieczniki te w komorze bagarznika obok aku tak?
  8. No właśnie Panowie bo dzisiaj z tym drugim aku ten sam problem mnie akurat w domu nie było bo byłem w pracy ale ojciec z bratem twierdzą że jakieś dźwięki dochodzą z okolic lewej tylnej części auta (jest tam może jakiś moduł/sterownik czy inny przekaźnik? ) Dodam również że dzień przed tymi problemami próbowałem odpowietrzac hamulce przy każdym z kół możliwe ze mógłbym z ruszyć jakiś czujnik od Abs lub czegoś podobnego?? A ten przekaźnik od przepustnicy to w jaki sposób objawia swe działanie bo ja co jakiś czas ma jakieś takie dźwięki z pod maski na zgaszonym aucie (cos w rodzaju jakby wysuwania wsuwania plyty w naped) Jeśli się mi to uda to postaram się to nagrać
  9. Bardzo możliwe Kolego bo przed chwilą podmienilem akumulator na inny i zapalił od razu póki co stary dałem na prostownik i zobaczę co dalej
  10. Witam mam problem z moim BMW(E60 530d 2004r) Dzień wcześniej wyjechałem nim z garażu na zewnątrz posesji,następnego dnia rano kiedy chciałem je przeparkować po przekręceniu klucza w stacyjce(dodam że od dnia poprzedniego kluczyk był cały czas włożony w stacyjce) nie ma żadnej reakcji jakby sie nić nie działo(żadna kontrolka nie świeci/ani ekran/ani żadnego piknięcia czy dźwięku nie ma)dodam że również pilot i żaden przycisk nie reaguje na otwieranie/zamykanie auta.Auto się zachowuje tak jakby ktoś przeciął jakiś główny przewód od prądu.Wcześniej auto stało parę dni unieruchomione w garażu,ale potem jak nim wyjeżdżałem to odpaliło bez problemu normalnie a dzisiaj taki zonk.Próbowałem też drugim kluczem otworzyć/zamknąć i nic...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.