Skocz do zawartości

[E36] M40 nie wkręca się na obroty. Po zmianie wałka to samo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kończą mi się pomysły. Pacjent to E36 z M40 pod maską. Objawy to nie wkręca się na więcej niż 3500-4000 obrotów. Po osiągnięciu tego pułapu szarpie. Wymieniony został wałek, popychacze, dźwigienki zaworowe, pestki pod dźwigienki i listwa smarująca wałek.

 

Po zmianie może trochę równiej chodzi ale dalej nie wkręca się na obroty :mad2: Rozrząd sprawdziłem i powinien być dobrze ustawiony (ale może jednak nie jest). Już sam nie wiem.

Ma ktoś jakieś sugestie?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
podlacze sie pod temat, rowniez mam podobne objawy - pali bardzo dobrze ale nie wkreca sie powyzej 4000 obrotow, kolega od ktorego ja mam stwierdzil ze to moze byc czujnik polozenia walu, jest to mozliwe (zakladajac , ze walek jeszcze sie do czegos nadaje) ? Mam INPE ale niestety w mojej wersji nie ma opcji sprawdzenia silnika M40, co byscie polecali ?
Opublikowano
Prawdopodobnie wałek który założyłeś, też jest już w takim stanie, jesli zmiana to tylko na sprawdzony najlepiej taki który jeszcze siedzi w silniku i można sprawdzić lub porządnie zmierzone krzywki

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.