Skocz do zawartości

E30 - pompa wspomagania, maglownica itd.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, kupiłem niedawno E30 z 90' po swapie na M50B20. Ostatnio zaczęła piszczeć więc wymieniłem pasek + kółka, ale okazało się, że to jednak pompa wspomagania, która pracuje na sucho. Moim pytaniem jest czy bardziej opłaca się jakoś przerobić system, żeby wywalić pompę czy dołożyć maglownice, zbiorniczek i przewody, żeby było wspomaganie oraz jeżeli opcja numer 2 to z jakiego modelu podeszłoby to wszystko? Słyszałem, że coś można z e36 wyrzeźbić, ale nie znam żadnych szczegółów więc może znajdzie się osoba, która przerabiała ten temat, z góry wielkie dzięki!
Opublikowano
Pompę szukaj pod silnik M50 ale pewniej daj do regeneracji swoją bo te z M50 M52 firmy Luca lubieją się psuć i raczej większość jest na wykończeniu. Węże to pikuś a maglownica do wyboru z E36 lub z E30.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.