Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem załoga,

 

Dziś przytrafiła mi się dziwna sytuacja.

Otóż po zatrzymaniu po dość agresywnie jeździe z wydechu zaczął wydobywać się ciemny dym (mam DPF) oraz było czuć bardzo intensywnie zapach spalonej gumy.

Po zgaszeniu i uruchomieniu po chwili nadal to samo.

Zgasilem motor i chwilę patrzyłem co może być nie tak. Brak wycieków itp.

Po ponownym uruchomieniu samochodu oraz spokojnej jeździe wszystko ustąpiło.

 

Dodam tylko że jestem świeżo po wymianie filtrów i olejow. Przed zalaniem świeżego oleju użyłem płukanki do silników LM.

Czy takie zachowanie może powodować zatkana odma? Wprawdzie mam dobra ale dziś chciałem poprawić inżynierów BMW (mam odme najnowszego typu bez filtrów i separatorów) i włożyłem w puszkę odmy wycięty na wymiar filtr oleju z lekkim luzem. Zrobiłem to bo dużo oleju ucieka mi odma w dolot.

Widziałem takie rozwiązanie na zagranicznym forum...chyba to było E90

 

Samochód chodzi normalnie, ma moc. Żadne kontrolki się nie zaswiecily. Olej w prawidłowym stanie

Opublikowano

Smród gumy może być od tego że wydech dostał takiej temperatury że zaczeły śmierdzieć wieszaki gumowe. Ja mam pozbawioną DPF i też czasem gumę czuję.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Też tak myślałem, tym bardziej że to ściągnąłem niedawno. Ale dym leciał ewidentnie z rury wydechowe i to on tak smierdzial...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.