Skocz do zawartości

E61 nie odpala, sterownik świec?


budek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam taki problem, pojechałem wczoraj do znajomego na "gawędę", po 15-20 minutach wsiadłem do auta z powrotem i tu zonk, nie chce odpalic, nawet nie drgnie, całkowite kaput.

po podłączeniu pod komputer wyszły takie błędy

https://www.fotosik.pl/zdjecie/abbd6027773fcce7

https://www.fotosik.pl/zdjecie/abbd6027773fcce7

 

i tu moje pytanie czy to możliwe ze chyba przez padnięty sterownik lub świece żarowe mogą spowodować że auto w ogóle nie chce odpalić, z tego co się orientuje to przy dodatniej temp świece nie są grzane?

takie same błędy są na 4 cylindrach.

Jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Więcej błędów nie miałeś?

Może akumulator padł. Słyszysz co kolwiek podczas próby odpalenia? Cykanie? Jeśli nie to rozrusznik. Musisz podać więcej informacji inaczej nikt ci nie pomoże

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słychać tylko takie ciche cykanie przy guziku strat cyk, cyk jak naciskam,

patrzę że jeszcze mam bład 4587 Fiuel filter i P2628 (ale te dwa błędy to chyba były jakieś stare bo przebieg się nie zgadza), po wykasowaniu na pewno są błędy odnośnie świec i chyba 43E2 Throttle valve actuator 3EED Powernanagenent closed currently.

Akumulator ok, próbowałem go odpalić od startera bo myślałem na początku ze aku padł, ale nie kontrolki palą się normalnie wszystko wygląda na wporzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępna diagnoza to padnięty rozrusznik (na krótko podłączony nawet nie drgnie), tu moje pytanie podczas wciskania przycisku start na rozrusznik idzie impuls napięcia, czy to jest prawidłowe?

Czy napięcie podawane jest impulsowo czy powinno być ciągłe?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępna diagnoza to padnięty rozrusznik (na krótko podłączony nawet nie drgnie), tu moje pytanie podczas wciskania przycisku start na rozrusznik idzie impuls napięcia, czy to jest prawidłowe?

Czy napięcie podawane jest impulsowo czy powinno być ciągłe?

 

Pozdr

 

Rozrusznik ma ciągłe podawanie +12V grubym przewodem, jedynie sterownie + 12V idzie na cewkę, która zwiera zworę zasilającą.

By się upewnić że na 100% rozrusznik trzeba go wymontować, rozkręcić i sprawdzić, bywa że się zapieka w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Klasyczna sytuacja, miałem ostatnio dokładnie taki sam przypadek z 525d, regeneracja rozrusznika + synchronizacja.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.