Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mały problem. Pacjent m52b25tu W trakcie jazdy silnik zaczął się dusić wchodzi w obroty max 2500. Zapaliły się kontrolki eml i asc. Zgasiłem auto odpaliłem wszystko ok. Potem po czasie znów to samo. Zostawiłem auto na parkingu wracam po 5h odpalam błędów nie ma ale silnik na biegu jałowym ma 1500 obrotów i nie chce zejść niżej. Spokojnie wróciłem do domu miałem jakieś 40km. Rano odpalam auto wszystko w porządku obroty trzyma moc ma wszystko jest ok. Podpinam się pod kompa i takie błędy wyskoczyły

nr 17-czujnik położenia pedału 1/2

nr. 111- wartości czujnika Pedału Potencjometr 2

nr. 171- Wiarygodność - zawór dławiacy

nr 169- Zawór przepustnicy Faza wyjściowa Cut-off po awarii

numer błędu i wytłumaczenie.

 

Nr błędów i od razu przetłumaczyłem ma jakieś domysły co padło. Obstawiam że elektronika przepustnicy albo czujnik jej położenia. Może brudna przepustnica

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie przepustnica to dobry kierunek, tak jak piszesz zacznij od czyszczenia, często niestety dopiero wymiana rozwiązuje problem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na angielskim forum ktoś miał taki sam problem jak ja i pomogło czyszczenie potencjometrów. Kupiłem środek cleanser do czyszczenia potencjometrów. Trochę trzeba rozebrać przepustnicę aby się do nich dostać. Wyjmę przepustnice rozbiorę przeczyszczę i zobaczymy. Z tego co czytałem to częsty to jest problem bmw z silnikiem m52tu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo częsty. Oby pomogło, ale to może być krótkotrwała poprawa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wycierają się dwie ścieżki w czujniku położenia przepustnicy.Czyszczenie to zabieg mogący pomóc na krótko.Szukaj przepustnicy o małym przebiegu (z takim samym kolorem naklejki)

Pamiętaj o adaptacji po czyszczeniu jak i wymianie.

W inpie uwalony czujnik przepustnicy będzie mieć skoki napięcia w położeniu zerowym a wciskany pedał nie będzie pokazywał płynnego wzrostu napięcia.Od M-54 nie dopasujesz-próbowałem.

Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.