Skocz do zawartości

zmiana radia


maciek1425

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzałem miernikiem i żółty kabel ma ponad 12V i innego plusa nie ma po stacyjce też nie ma żadnego kabla a poza tym auto samo odłacza prąd bo radio samo gaśnie po około godzinie i wszystkie ustawienia sie kasuja radio nie musi sie wyłączać razem z wyciągnięcie kluczyka dla mnie ważne jest aby sie samoczynnie nie wyłączało i aby pamiętało ustawienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo to pasuje stare radio to jakiś Visteon zrobiony w portugalii i na tej stronie co podałeś te kostki iso są całkiem inne wyczytałem że pod maską jest styk plusowy stały dla awaryjnego odpalania pod kable rozruchowe tylko nie wiem którędy można by poprowadzić kabel od tego styku plusowego do radia wiecie może którędy albo niech wypowie sie ten kto ma niefabryczne radio w e87 118d z 2005 roku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Najbliżej to ze skrzyki z bezpiecznikami, ale nie wiem co tam ma na stałe 12V. Z tego co widać na schematach to rzeczywiście do ori radia nie idzie stałe 12V. Tu masz strone na ktorej jest wszystko do BMW. Łacznie z kolorami kabli. Wpisujesz VIN i masz schematy swojego auta.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Musisz znaleźć kabel w którym po wyjęciu kluczyka i zamknięciu auta jest cały czas 12V. Nie mam pojęcia gdzie jest zawsze 12, może w zapalniczce. W klaksonie?

Trza szukać. Klakson jest pod bezpiecznikiem 16. Kolor kabla fioletowo niebieski. No trzeba poszukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tego nie wiem, ale bedzie wiecej roboty, niż ciągnąc od bezpieczników. Najprościej kupić jakiś miernik lub próbnik na 12V i patrzeć gdzie po uśpieniu auta w skrzynce bezpieczników jest napięcie 12v. Dostęp kijowy, bo są głęboko za schowkiem ale da radę. Według mnie stałe 12V to czerwony przewód w tym pęku kabli dochodzącym do skrzynki bezpieczników. Jest on wpięty w bezpiecznik np. 56. Szukasz tego bezpiecznika. Sprawdzasz czy na pewno tam jest 12V po uśpieniu auta. Jak jest to szukasz tego grubszego czerwomego przewodu i się w niego wpinasz. Tyle. Wszystko jest na tej stronie którą wyżej podałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok temat do zamknięcia wystarczy podpiąć kabel w byle jaki bezpiecznik który ma cały czas 12V wszystko działa dzięki chłopaki ale pół deski rozdzielczej trzeba rozebrać ale warto :cool2: :D dla przyszłych majsterkowiczów uważajcie bo wkręty lecą pod radio jak komuś sie śpieszy ja zgubiłem jednego :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.