Skocz do zawartości

316.Ustawienie gwintu a zbieżność


methooD

Rekomendowane odpowiedzi

viewtopic.php?f=68&t=120678

PS. Zbieżność

 

 

 

 

Witam, mam takie pytanie. Moja e36 qp przeszła wymianę wszystkich tulejek w tylnych wahaczach i założyłem dzisiaj gwint na tył. Gwint jest to klasyczna sprężyna z regulacją z pojedynczą nakrętką "od góry". Regulacje przed wrzuceniem na auto ustawiłem równiutko. Po złożeniu wszystkiego kiedy opuściłem samochód okazało się, że prawa strona jest około 0,5-1cm niżej. Jutro jadę na geometrie, a wiem, że powinno to być ustawione przed tym więc teraz pytanie czy ta różnica może być spowodowana brakiem geometrii, ponieważ ściągałem oba wahacze, czy może nie powinienem się sugerować według regulacji gwintu, a ustawić tak żeby było równo i dopiero pojechać na geometrie ? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bmw tak jest ze prawa strona samochodu jest ciut nizej (u mnie tez tak jest), bo podczas jazdy dziala jakas tam sila ktora wyrownuje auto. Juz to slyszalem z paru zrodel i kiedys spec od bmw tez mi to tlumaczyl. Jak chcesz zeby bylo rowno to niestety trzeba jedna strone mocniej skrecic. A geometrie tez warto sprawdzic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.