Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=68&t=120678

PS. Zbieżność

 

 

 

 

Witam, mam takie pytanie. Moja e36 qp przeszła wymianę wszystkich tulejek w tylnych wahaczach i założyłem dzisiaj gwint na tył. Gwint jest to klasyczna sprężyna z regulacją z pojedynczą nakrętką "od góry". Regulacje przed wrzuceniem na auto ustawiłem równiutko. Po złożeniu wszystkiego kiedy opuściłem samochód okazało się, że prawa strona jest około 0,5-1cm niżej. Jutro jadę na geometrie, a wiem, że powinno to być ustawione przed tym więc teraz pytanie czy ta różnica może być spowodowana brakiem geometrii, ponieważ ściągałem oba wahacze, czy może nie powinienem się sugerować według regulacji gwintu, a ustawić tak żeby było równo i dopiero pojechać na geometrie ? :?

Opublikowano
W bmw tak jest ze prawa strona samochodu jest ciut nizej (u mnie tez tak jest), bo podczas jazdy dziala jakas tam sila ktora wyrownuje auto. Juz to slyszalem z paru zrodel i kiedys spec od bmw tez mi to tlumaczyl. Jak chcesz zeby bylo rowno to niestety trzeba jedna strone mocniej skrecic. A geometrie tez warto sprawdzic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.