Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moją bm-ką- straciła moc- nie kopci, odpala normalnie, silnik chodzi równo, ale jest strasznie mułowata. Sprawdziłem INPĄ wyrzuciło błąd:

 

5430 4530 (1297) air charge control, Standard deviation

 

Prędkość silnika 3114,39 1/min

temp. +1,17C

Rail pressure 1220,95bar

Injection qauntity 35,45mg/Hub

Air mass per cylinder 579,75/Hub

Charge pressure actualwert 1161,84mbar

linearised APP1 100%

duty cycle exhaust refeeding actuatorvv4,73%

duty cycle manifold pressure actuator 71,68%

environment pressure 984,61 mbar

 

Samochód parę dni temu prawie staną w ogóle, zaprowadziłem na warsztat mechanik wyczyścił czujnik ciśnienia paliwa i doładowania, po odebraniu samochodu wszystko było ok przez 5km, i znowu stracił moc tyle, że nie w takim stopniu. Po sczytaniu błędów był jeszcze błąd filtra paliwa, filtr wymieniłem błąd znikną, ale został ten co wyżej podałem i bema niestety muli niezależnie od obrotów, na oko idzie jak by było z 80 kucy.

Opublikowano

Kolego a ciśnienie doładowania w porządku? Może masz nieszczelność gdzieś w przewodzie podciśnienia (to częsta usterka a naprawa kosztuje grosze) - wtedy turbo nie pompuje i auto nie ma mocy, nie dymi.

Można to sprawdzić odpinając wężyk podciśnienia np. przy elektrozaworze sterowania turbiną lub akumulatorze podciśnienia i zatkać palcem - powinno być czuć zasysanie (silnik odpalony).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.