Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem po wymianie czujnika walka mimosrodowego i wariatora valvetronic. Dokonalem wymiany zgodnie z opisem, tzn ustawilem wałek silniczka valvetronic w takiej samej pozycji w jakiej byl stary wariator. Kompem skasowalismy nastawy ECU . Co mnie martwi mam wrazenie jakby auto jezdzilo na przepustnicy nie na valvetroniku . Wedlug odczytów komputera po dodaniu gazu wartosci vanos zminiaja się.... Moglem cos zrobic zle ? Pozdrawiam
Opublikowano

Wariator to vanos a valvetronic to wałek, czujnik, serwomotor. Jedno z drugim nie mają nic wspólnego.

Co wymieniłeś?

Silniczek valvetronic wymaga adaptacji.

Albo Inpa albo po przekreceniu stacyjki w pozycje 2 bez odpalenia poczekaj aż wałek zrobi obrót min/ max.

W inpie można podejrzeć czy wskazania uchylenia zaworów się zmieniają.

Opublikowano
Sprecyzuje wymienilem silniczek servomot + czujnik walka mimosrodowego. W sterowniku brak bledów ale auto ma mula , nie robilem adaptacji jedynie jakims kompem serwisowy usunelismy apatptacje ECU ale czuje ,ze to za malo i mysle ,ze walek silniczka jest w zlej pozycji po wymianie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.