Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Męczy mnie cykanie na rozgrzanym silniku, na zimnym jest cisza wydaje mi się że któryś hydropopychacz niedomaga lub napinacz łańcucha. Silnik 207kkm nalotu. Zalany Millersem Trident 5W40 oleju nie ubywa. Spalanie również w normie około 8L/100km. Chciałbym to zdiagnozować kupiłem nawet stetoskop wydaję mi się że najbardziej słychac w okolicy 3 cylindra jak się przyłoży do pokrywy zaworów. Cyka w całym zakresie obrotów i zwiększa się czestosliwość wraz z ich wzrostem. Najlepiej było by ściągnąć pokrywe zaworów i sprawdzić organoleptycznie czy nie występuje luz na którejś dzwigience nie wiem tylko jak tego dokonać... odkręcanie pokrywy z aluminiowej głowicy na ciepłym silniku nie brzmi chyba za dobrze a na zimnym mogę nic nie wypatrzyć. Ma ktoś jakiś pomysł? Wieczorem dodam filmik. A dodam że najbardziej słychać jak maska zamknięta.

 

Pozdrawiam

Durczok777

Opublikowano
Witam,

 

Najlepiej było by ściągnąć pokrywe zaworów i sprawdzić organoleptycznie czy nie występuje luz na którejś dzwigience nie wiem tylko jak tego dokonać... odkręcanie pokrywy z aluminiowej głowicy na ciepłym silniku nie brzmi chyba za dobrze

 

Durczok777

 

Nie widzę problemu.Odkręć pokrywę i sprawdź.Zwróć też uwagę na krzywki wałka

Opublikowano
Chyba tak bede musial zrobic... Boje sie tylko o sruby zeby nie pozrywac gwintow w glowicy na pewno jak juz ja odkrece to poczekam z zalozeniem az silnik ostygnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.