Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam parę pytań:

Od jakiegoś czasu zaczął mnie męczyć pierdzący głośnik. Sorry za nazwę ale dosłownie, przy głośniejszej muzyce z bassami sobie popierduję. Jest to głośnik od strony pasażera z przodu (czyli po lewej od kierowcy bo auto w UK). Myślicie, że trzeba wymienić głośnik? Jest jakiś racjonalny sposób na wyciągniecie i wymianę tego głośnika czy trzeba rozbierać całe drzwi?

 

Dodam, że jak byłem na serwisie olejowym w BMW to "zdiagnozowali" w aucie tuleje wahaczy do wymiany bo są popękane i to jest wg nich przyczyną ściągania i luzów w kierownicy. Myślicie, że to może być przyczyną uszkodzenia głośnika?

 

Skontaktowałem się z BMW w Polsce (Wiadomo, i tak bede w Polsce ponad 2 tygodnie w przyszłym miesiącu a jakoś bardziej ufam tym polskim mechanikom). W Polsce nie bawią się w wymiane gum czy innych, od razu łożyska do wymiany - 500zł za części i 500zł za robociznę - ok. Do tego dopisali Kontrola geometrii kół urządzeniem KDS/z obciążeniem za kolejne 450 zł :shock: Myślicie, że to całkowicie wyeliminuję tę dziwnę wibracje i drobne luzy w kierownicy?

 

PS. Co z tym ASO? Ceny? Chcą 4355 zł za wymianę klocki-tarcze! I to po 10% rabacie. Opłaca się to u nich robić? Jeśli nie, to może ktoś poleca jakis konkretny warsztat we Wrocławiu?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Niezłe jaja ;) kumpel ostatnio nie w ASO wymieniał tarcze i klocki przód w F10 i zapłacił 300zł chyba za wymianę ;)

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.