Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

w silniku M60 został wymieniony pasek wieloklinowy. Niestety zamontowana została wersja o 2,5 cm krótsza niż wymagana (przeznaczona do wersji silnika dla Japonii, Arabii Saudyjskiej itd...). Po pewnym czasie pojawił się wyciek z pompy wspomagania kierownicy. Pompa ta niedawno została uszczelniona, przy okazji zregenerowana została maglownica, ale pojawiły się niepokojące objawy w postaci terkotania przy maksymalnych wychyleniach kierownicy (z maglownicą też jest problem, bo przy kręceniu kierownicą w prawo trzeba włożyć więcej siły niż w lewo). Przy okazji próby naprawy reklamacyjnej przez firmę która dokonała regeneracji pompy i maglownicy wyszła na jaw sprawa z niewłaściwym paskiem (zamontowanym przez innego mechanika), okazało się też że rolki i napinacz są uszkodzone. Firma od regeneracji twierdzi że nawet sama kwestia nieszczelności pompy została spowodowana niewłaściwym paskiem.

Czy wg Was za krótki pasek mógł spowodować uszkodzenie napinacza i rozszczelnienie pompy wspomagania?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
były dwa rodzaje pasków, w M60 był właśnie krótszy 7PK1605 w M62 był 7PK1629, różnica dokładnie 24, coś mi się wydaje że chłopaki źle zrobili Ci tą regenerację

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.