Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent N52B30A, 130.000

 

Na trasie pojawiła się żółta kontrolka silnika, szybko zwolniłem obawiając się za chwilę kontrolki czerwonej oznaczającej padającą pompę wody (mam jeszcze oryginał).

Sprawdziłem temperaturę oleju, jednak ta była w normie 105 st C. Dojechałem normalnie do domu, podłączyłem pod INPE i wczytałem kody błędów :

 

http://imgie.pl/uploads/B%C5%82%C4%99dye90.jpg

 

Błędy wskazują na problem, gdzieś przed katalizatorem czy po prostu sondy przed katem do wymiany?

Po skasowaniu błędów póki co, się jeszcze nie powtórzyły.

 

Sprawdziłem live-data:

 

http://imgie.pl/uploads/pomiary-lamda-e90_83ab1.jpg

 

I wszystko wygląda dobrze.

Może, ktoś mógłby sprawdzić INPĄ u siebie żeby porównać te wartości.

Znalazłem wątek na forum Z4, gdzie ktoś wrzucił swoje wyniki http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?t=78775

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.