Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Problem dotyczy leżącej na zerze wskazówce od paliwa i braku wskazań komputera dotyczących spalania.

Jak narzazie ustaliłem, że oba czujniki w zbiorniku są dobre - wskazania oporności na pinach czujników po wypięciu wtyczek są poprawne. Sam wskaźnik na desce sprawdziłem wykonując test zegarów - wszytko ok.

 

Następnie sprawdziłem jakie jest napięcie na pinach wtyczek obu czujników, i tutaj chyba jest jakiś problem. Tzn. na prawym czujniku jest napięcie akumulatora - 12,6 V, a na lewym tylko w granicach 2,5 V... Pomyślałem, że problem leży w samej wtyczce od lewego czujnika, dlatego pomierzyłem napięcie na samym kabelku i też jest w granicach 2,5V. Mierzyłem zarówno napięcie pomiędzy pinami jak również pomiędzy pinem plusowym a bezpośrednio masą z innego punktu - dalej to samo 2,5V. Dodatkowo w ukrytym menu zegarów, sprawdziłem zawartość paliwa w komorach i w lewej jest brak odczytu (kreski) w prawej normalnie podaje że jest kilkanaście litrów.

 

Proszę o jakieś sugestie, być może ktoś z Was przerabiał temat?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Ok, tylko informacyjnie podam, może komuś sie przyda; miałem coś posrane z elektroniką. Moduł frm poprzedni właściciel wymienił, ale nie zakodowal. Z tego też powodu nie palily mi wsteczne. Dodatkowo miałem jakieś błędy w module JBBF. Po zakodowaniu mojego vin do frm, zresetowaniu go do ustawien fabrycznych, oraz usunięciu błędów z JBBF działają wsteki i wskaźnik paliwa :cool2:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat , mianowicie padł mi kilka dni temu FRM3 w moje E91 325D 2010 - całkowicie więc tool32 nie wchodził w grę , żadne resetowanie licznika obwodu bo nie było już komunikacji z FRM. Znajomy dał mi kontakt do kogoś kto mi to zrobi . Więc moduł został ożywiony , ale że po przywróceniu do życia był czysty jak z BMW, więc kolega ktory to robił przekopiował z CASa wsio no i gitara trochę była oporna ale poszło . Robił to programem którego nie znam i nie wiem jak się nazywał , kukałem tylko kątem oka :)

Teraz meritum sprawy jest jedna rzecz która nie działa jak trzeba . Mianowicie mam Bi-xenony skrętne z fabryki i przeciwmgielne .

Teraz jak włączam przednie przeciwmgielne to zapalają się reflektory skrętne oba , oczywiście działają normalnie jako skrętne, kiedy skręcam, ale jeszcze dodatkowo działają jako przednie przeciwmgielne .

Więc opcja $520 fog lights - jest w VO bo działa przełącznik od przeciwmgielnych, tylko co trzeba przekodować jaką linijkę żeby załączały się przeciwmgielne w zderzaku na dole ?

Dodam jeszcze bo to może mieć znaczenie , kolega który to robił nie mógł tym programem wpisać mojego VINu .

Więc moduł jest bez vinu .

Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź . NCS ? ISTA ? Dostępne mam , tylko nie wiem gdzie tego szukać.

http://img845.imageshack.us/img845/904/logoqlq.jpg
Opublikowano

Cześć,

Ja vin przypisalem do modułu przy pomocy komend w tool32, bodajże 2 komendy za to odpowiadają. Poszukaj w necie jak zmienic vin przy pomocy tool32. Potem reset sterownika do ustawień fabrycznych prz pomocy Ncs expert, zczytujac vo np. z CAS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.