Skocz do zawartości

[318i N42] Regenaracja VANOSA? Nowy firmy AISIN?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów :)

Padł mi Vanos wydechowy. Mam już wszystko rozebrane i chciałbym się dowiedzieć czy ostatecznością jest zakup całego koła za niemałą kwotę.

Słyszałem że jakoś się to regeneruje ale za cholerę nie mogę nigdzie nic znaleźć na ten temat. Niektórzy piszą tylko że w tym silniku jeszcze nikt nie ogarnął regeneracji tego pieroństwa.

 

Druga sprawa, na Allegro można kupić NOWY Vanos firmy AISIN za 600 zł. Dziwne jest to że sprawne używki kosztują tyle samo a nawet więcej. Zna ktoś tą firmę? Sprzedawcy się chwalą że producent ten robi te vanosy pod produkcję BMW. Jak to nowe i porządne to kupię ale boje się że to jakiś chińczyk.

 

Dziękuję za każą informację.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Hej, do n42 vanosa nie da się zregenerować. Ja mam u siebie nowe aisiny - to vanosy które tworzy japońska firma i z tego co się orientuję robi je też sygnowane logiem BMW dla BMW na pierwszy montaż. Generalnie jeśli je kupujesz z pewnego źródła z gwarancją to polecam.
Opublikowano
Wymieniałeś oba koła? Ja jestem przekonany że u mnie zkićkany jest tylko wydechowy tak jak w większości przypadków. Po odpięciu wtyczki od wydechowego silnik pracował cichutko.
Opublikowano

Wymieniłem oba 'profilaktycznie'. U mnie też padł wydechowy i najpierw kupiłem używkę za jakieś 400zl ale jak zaczął mi się zgłaszać ssący (co finalnie było błędnie zdiagnozowane) znalazłem właśnie te aisiny i je mam aktualnie zamontowane na obu wałkach. Ja osobiście się wyleczyłem z używek które zazwyczaj są demontowane z wyeksploatowanych samochodów.

 

Jeśli masz pewność że to wydechowy to kup tylko wydechowy bo one się niczym nie różnią w stosunku do oryginału po za odlanym napisem BMW.

Opublikowano
Mam. Trzymam je sobie w garażu i czasem patrząc na nie się zastanawiam jak mogłem być taki głupi że włożyłem i dalej wkładam w ten samochód tyle kasy ;)
Opublikowano

Brzęczenie z pod komory zaworów. Silnik ogólnie chodził jak diesel.

Nie wiem czy to ma związek ale chyba ma, na niskich obrotach był bardzo słaby.

Nieumiejętne ruszanie pod górę sprawiało że sie dławił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.