Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, usterka polega na tym ze silnik im bradziej sie rozgrzeje tym bardziej sie dlawi i obroty silnika sa coraz bardziej ograniczone az w pewnym momencie przy gwaltownym dodaniu gazu samochod potrafi zgasnac.
Opublikowano
Czujnik położenia wału do sprawdzenia. Obstawiam go na 99,99%. Jak masz Bosha to możesz się pokusić o zamiennik. Siemens tylko ori.
Opublikowano
Błędu może nie pokazać. Uszkodzony czujnik walka to inne objawy. Masz M50 czy M52? Odepnij wtyczkę(jest pod dolotem) i zmierz rezystancje na pinie 1-3. Wartości musisz poszukać bo już nie pamiętam jakie powinny być.
Opublikowano
Mi zawsze wywalało błąd na siemensie m52, rok temu jak wymieniałem wału i teraz jak mam padnięty wałka. Jeśli chodzi o wału to jeszcze pół biedy bo można dorwać siemens vdo ~250zł, przy wałku tylko aso ~500zł (wczoraj przebolałem ten zakup). Objawy miałem takie, że przy wału auto nagle zaczynało jakby palić nie na wszystkie gary i przymulać, trzęsło przy dodawaniu gazu i gasł. Przy wałku ciężko odpala na ciepłym, zamulenie w dolnym zakresie obrotów i dziwne cykanie z silnika.
Opublikowano
Mam m52. Poszukam ta rezystancje, zobacze i dam znac. U mnie nie ma zadnego cykania, nic z tych rzeczy,zima mialem tak dwa razy ze nie chcial zapalic a jak odpalil to nie na wszystkich tlokach. A teraz samochod na zimnym silniku jedzie normalnie kreci do konca, na drugim biegu przy wcisnieciu gazu leciutko drzy/ szarpie. Ale z kazda minuta jest coraz gorzej i gorzej, po zrobieniu jakichs 60 km samochod wkreca sie juz tylko do 2 tys i dalej nie chce bo dlawi silnik. Jak ostygnie dalej mozna jechac przez jakis czas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.