Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich ma pytanie jak sprawdzić elektrozawory nagrzewnicy , chodzi o to jak je sprawdzić nie wyciągając ich.jest jakaś opcja proszę o podpowiedzi :)
Opublikowano
Tak na logikę to pasuje zagrzać silnik aby nabrał temperatury i następnie włączyć nawiewy na grzanie i obserwować co się dzieje :D
Opublikowano
zagrzałem silnik włączyłem nawiewy obserwuje i nic słychać tylko pompę wody tą pod elektrozaworami żadnego klikania nie słyszę tylko byczenie pompki, przyłożyłem rękę do elektrozaworów i czułem tylko takie lekkie wibrowanie ale klikania nie słyszałem :(
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, sorki za zwłokę

Dzisiaj sprawdziłem co i jak

-auto zagrzane i zgaszone, włączony zapłon, dmuchawa na max i temp na panelu klimy na 32stC.

 

Z nawiewów po 5-6s leci gorące powietrze, elektrozaworów nie dało się dotknąć (za gorące) ale wydawały szum jak pracujący mały silniczek elektryczny.

Opublikowano

witam problem usunięty wczoraj rozebrałem elektrozawory nagrzewnicy założyłem zestaw naprawczy i wszystko gra teraz zimne powietrze jest wszędzie tzn na każdym ustawieniu klimatronika czy na nogi czy na szybę leci zimne powietrze oczywisćie przy załączonej klimatyzacji :D

objaw był taki jak juz wcześniej pisałem na załączonej klimie temperatura 16 stopni na nogi i na szybę leciało gorące powietrze ze środkowych kratek zimne ponieważ jest tam regulacja cieple zimne i tylko ze srodkowych leciało zimne.podmieniłem klimatronik i nic dalej to samo wkońcu kupiłem zestaw naprawczy elektrozaworów założylem i problem rozwiązany.nie spodziewałem sie myślałem ze jeszcze bedę musiał wymienić silniczki regulacji które są koło nagrzewnicy no ale z tym to trochę zabawy by bylo trzeba by było wyciągnąc całą deskę rozdzielczą.na szczęście pomógł zestaw naprawczy elektrozaworów.pozdrawiam. :D

Opublikowano
Witam nie jest to skomplikowane trzeba 3 węże odkręcić i wychodzi do góry. Płynu prawie nic nie ubyło.dolałem na 2 dzien chyba 1 setkę. Jak cos proszę pisac
Opublikowano
tak to ten zestaw chodzi oo te mniejsze gumki one są ważne trzeba je wymienic .jak rozkręćisz to zobaczysz.a te duże okrągłe to nie zakładałem bo takich ja nie miałem.tylko te 2 mniejsze wymieniłem. nic nie podnosiłem nie kombinowałem poprostu odkręćiłem i wyciągnąłem płynu nic sie nie wyleje z tych wężyków jedynie moze koło 1 setki tak u mnie było nie odpowietrzałem poprostu odpaliłem przejechałem kilka kilometrów i zostawiłem na noc samochód z otwartym korkiem od chłodnicy.rano dolałem moze 1 setkę i gitara przez całą noc sam sie odpowietrzy tylko trzeba odkrecić korek od chłodnicy.samochodu wogóle nie podnosiłem przy wymianie jak i po wymianie żeby odpowietrzyć.sam sie odpowietrzył przez całą noc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.