Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przydarzyła mi się awaria. W kolektorze ssącym odpadła mi dźwignia sterowania klapami, w zasadzie spadła z ośki a turbina ją wydmuchała na zewnątrz. Na portalach aukcyjnych nie mogłem znaleźć tego kolektora szukając po modelu auta, ale na RealOEM znalazłem, że ten sam kolektor stosowany jest w bodajże w 14 modelach BMW. Poszerzyłem kryteria wyszukiwania i znalazłem identyczny z wyglądu ale z E90 LCI. Po zakupie okazało się że jest zewnętrznie identyczny, ale nie posiada w środku klap. Czy założenie jego do mojego silnika nie spowoduje jakichś problemów?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam chyba nic sie nie stanie nie wien jak w n47 ale w m47 wszyscy (no prawie)usuwają klapki stosując zaślepki

ja osobiście po zakupie usunąłem nie widze zadnej róznicy

Opublikowano
Ja posiadam N47 177km i usunołem klapki jeżdże 2 rok i bez problemu , nawet posiadam kolektor bez klapek jak by ktoś był zainteresowany pozdrawiam..
Opublikowano

@bol133

Czy razem z klapkami wywaliłeś silniczek sterujący, czy zostawiłeś żeby komputer nie generował jakichś błędów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.