Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od dawna zmagam się z problemem dziwnej pracy silnika w mojej Buni e46 320cd 150km w automacie. Mianowicie tylko na wolnych obrotach silnik drży i wydaje dziwne dźwięki tak jakby coś bo blokowało. Poduszki pod silnikiem są wymieniona na oryginały pompa wspomagania wymieniona świece żarowe jak i sterownik w jak najlepszym porządku. Wystarczy że minimalnie podniosę obroty silnika wystarczy tylko 50 obr/min i problem znika autko pracuje tak jak powinno. Sam już nie wiem co dalej robić. Tak myślę czy nie jest to spowodowane tym, że sprzęgiełko alternatora jest już do wymiany i teraz pytanie czy e46 320d ma sprzęgiełko alternatora bo w mojej go nie zauważyłem :( Jak wrócę z wyjazdu wstawię pod tym postem link z filmikiem jak pracuje mój silnik w autku. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Opublikowano
zobacz jak chodzi bez pasków

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ściągnąłem pasek alternatora i bez paska chodzi idealnie jak nowe auto. Sprawdziłem czy działa sprzęgiełko w kółku od alternatora jednak ten model go nie posiada i teraz stwierdziłem, że może już napinacz nie dociąga więc zamówiłem nowy. Dzisiaj może go wymienię jak znajdę chwilę czasu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokręć wszystkimi rolkami, zobacz czy koło pasowe nie ma pęknięć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Koło pasowe jest nowe kółka też wymieniałem. Teraz wymieniłem napinacz na nowy i jest tak samo. Przy odpalonym silniku kluczem dociągnąłem napinacz przez co pasek też się mocniej napiął i terkotanie ustało. Zamówiłem teraz nowy pasek ale krótszy o 2 cm zobaczy czy teraz będzie lepiej ale okaże się to dopiero w piątek.
Opublikowano
Problem rozwiązany. Kupiłem o 15mm krótszy pasek alternatora w stosunku do oryginału. Przez co napinacz mocniej napina pasek i terkotanie oraz stuki przeszły. Teraz silniczek mruczy jak na dieselka przystało :)
Opublikowano
a możesz podać dokładne długości pasków jaki miałeś a jaki kupiłeś?

Miałem pasek 6pk 2080 a kupiłem pasek 6pk 2065

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.