Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z czujnikiem położenia ssącego wałka rozrządu (ten z kabelkiem) w silniku M52TUB28 jaki powinien mieć właściwy nr.OEM BMW ?? ja wcześniej miałem włożony ori BMW 1438081-B (ale ktoś kiedyś mi mówił że to do silnika M43) i wywalał mi błąd , zmieniłem na jakiś zamiennik 1438081 Checka mi nie wyświetla ale po jakimś czasie zamula i nadal po podłączeniu do kompa wyświetla błąd położenia wałka ssącego po skasowaniu czasem błąd pojawia się po kilku minutach a czasem po kilkudziesięciu przejechanych km wiadomo wtedy nie ma pełnej mocy i spalanie sporo wzrasta , teraz chcę kupić ORI BMW( pewnie używka bo nówka około 400zł) i mam pytanko jaki powinien mieć NR. części OEM BMW ten czujnik żeby na 100% był właściwy i przede wszystkim działał jak należy w silniku M52TUB28 , a może ktoś z Warszawki lub okolic miałby taki na podmiankę w celu sprawdzenia lub na sprzedaż ???

 

Pozdrawiam i czekam na info..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tyle się naczytałem o zamiennikach i większość pisze że nie działają dlatego chciałem kupić ori , czy ten jest sprawdzony i będzie działał na 100% ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzony, ma zeszlifowane logo bmw.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dziś założyłem używkę z M54 ori OEM BMW nr.1438081po podłączeniu kompa nie wyświetla żadnych błędów :mrgreen:
Opublikowano
Za chwile znowu będziesz wymieniał a dałeś pewnie niewiele mniej niż za nowy Febiego :cool2:
Opublikowano
Za chwile znowu będziesz wymieniał a dałeś pewnie niewiele mniej niż za nowy Febiego :cool2:

 

Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach , a większość pozakładało używki OEM i śmigają po kilka lat bez problemów , jak coś się będzie działo to zobaczymy z Febi , ale dzięki za zainteresowanie i pomoc :cool2:

Opublikowano

 

Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach

Bo to prawda ale w pudełku Febiego jest ori, ma zeszlifowane symbole na samym czujniku oraz na wtyczce. E46 to stary samochód i te części są wyeksploatowane i z racji wieku nie będzie to też długo służyć.

Opublikowano

 

Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach

Bo to prawda ale w pudełku Febiego jest ori, ma zeszlifowane symbole na samym czujniku oraz na wtyczce. E46 to stary samochód i te części są wyeksploatowane i z racji wieku nie będzie to też długo służyć.

 

Będę pamiętał na przyszłość jak z tym coś się będzie dziać , to wtedy kupę Febi (ale mam nadzieję że ten będzie długo służył) , a kupiłem OEM w niezłej cenie 50zł razem z przesyłką i gwarancją 14 dniową , jak na razie działa dziś przejechałem około 80km kręcąc się po mieście i jest OK spalanie zaczyna spadać na razie o litr z hakiem ale krótkie odcinki po 5do15km i gaszenie a po kilku minutach dalej i tak kilka razy, teraz muszę podjechać gdzieś dalej jakąś małą trasę i się okaże ile pomogło , wcześniej jak jeszcze wszystko było w miarę OK to jazda autostradowa 140-160 spalanie na poziomie 11-11,5 l nie wiem czy to dużo czy dobrze ??

Opublikowano
raczej normalnie. Ile myślałeś że bedzie palić ? :) jak wierzysz w opisy że pali 7 w trasie to powodzenia :D chyba przy 80 na 5 biegu.
szukam
Opublikowano
raczej normalnie. Ile myślałeś że bedzie palić ? :) jak wierzysz w opisy że pali 7 w trasie to powodzenia :D chyba przy 80 na 5 biegu.

 

Przejazdy autostradowe z prędkościami jak wyżej 140-160 przy równej jeździe to powinno być tak koło 10l wtedy byłbym zadowolony , mam inne autka większe ,mniejsze słabsze i mocniejsze i jedno z nich dużo szybsze i sporo mocniejsze to na trasie gdzie prędkości przelotowe duużo wyższe a spalanie podobne jak w Beti przy wolniejszej spokojniejszej jeździe :cry2:

Opublikowano

Miałem ten silnik przy E36 i w trasie przy 160 -180 ponad 23lpg czyli ponad 11l benzyny na spokojnie.

 

Według mnie normalne spalanie. Brakuje 6 biegu no i już obroty wysokie przy takich prędkościach.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.