Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak jak w tytule - potrzebuję jakichś opinii na temat skrzyni SMG w E46. Konkretniej mam na oku 3 litrowca z tą skrzynią, jeżeli ma to znaczenie. Niech wypowiedzą się osoby, które mają/miały auto z tą skrzynią. :wink:

Awaryjne, nie awaryjne? Jak powinno jeździć (nigdy nie miałem do czynienia z SMG oprócz M5 E60 ale to inna bajka i nie mój samochód)

Płynnie, czy delikatne szarpnięcia wchodzą w grę? Na co uważać, czego się wystrzegać?

Czy ta skrzynia podlega jakiemuś programowaniu? Co ile wymiana oleju? W razie jakichś usterek jakie są ceny napraw? Czy w ogóle ma to jakieś typowe wady coś w deseń panewek w silnikach M? (czy w ogóle opłaca się naprawiać?)

Ogólnie robię i tak bardzo małe przebiegi więc wątpię że coś się stanie za mojej kadencji, ale z ciekawości i orientacyjnie pytam. Właściwie to rzeczy typu wymiana oleju i tak profilaktycznie planuję zrobić, żaden olej wieczny nie jest,

ten w skrzyni również. :8)

Jeszcze raz proszę o wypowiedzi osób, które mają/miały SMG w swojej E46 :wink:

Z góry dzięki i pozdrawiam :D

 

edit:

http://www.cochesenbarcelona.com/FOTOS/FOTO08215524214.jpg

http://www.allvehicles.co.uk/2676.jpg

 

Czym różnią się te dwie SMG? Lift przedlift, czy inny typ? Wiem, że różne są te SMG, ostatnia niby najlepsza. W takim M5 E60 ma to znaczenie czy jest SMG II czy III ale jak tutaj nie wiem. Pomoże ktoś? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.