Skocz do zawartości

E91 - wymiana czujnika płynu chłodzącego


Sakusek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, Mam BMW e91 z silnikiem 2.0 n47

 

Po uruchomieniu silnika od razu włącza się wentylator chłodnicy, temperatura po uruchomieniu zimnego silnika wg. komputera to 79 stopni. Po jego zgaszeniu odrazu spada do -10 stopni. Obstawiam uszkodzony czujnik cieczy. W kompie wywala błąd P0118. Mam problem ze zdjęciem wtyczki z ów czujnika. Nie mam pojęcia jak ją zdjąć, przesuwam szary plastik na wtyczce po czym wtyczka dalej mocno siedzi na czujniku. W jaki sposób zdejmuje się te wtyczki?

Czy ma ktos może wartości oporów dla czujnika cieczy?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"The resistance changes in relation to temperature from 76 kΩ to 42 Ω, corresponding to a temperature of -40 °C to 150 °C."

Często wysiadają te czujniki i skutek taki jak u Ciebie - wysokie wskazania po nocy, włączające się wentylatory i otwierające rolety.

Co do zapinki to połamałem już kilka nadal nie wiem jak to działa. Raz mi się udało porostu tą szarą blokadę całkiem wyciągnąć i wdusić czarny języczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.