Skocz do zawartości

Sakusek

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2007r

Osiągnięcia Sakusek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie mam niestety na co podmienić :(
  2. Witajcie, mam następujący problem. Od prędkości 120 zaczynają mi się drgania karoserii a kończą się na 160. Koła prostowałem, opony nowe zalozone i wyważane już chyba z 4 razy u różnych wulkanizatorow. Drgania występują nawet jeśli przy tej prędkości zgasze samochód bądź wrzucę luz. Trochę się nasilają przy skręcaniu. Co to może być?
  3. Szukam kogoś kto w mojej E91 2.0 N47 usunie programowo DPF. Okolice Katowic
  4. Najprawdopodobniej nie masz modułu Bluetooth. Z tego co wiem to navi business nie ma. Ja mam business i też nie mam.
  5. Witajcie, Mam BMW e91 z silnikiem 2.0 n47 Po uruchomieniu silnika od razu włącza się wentylator chłodnicy, temperatura po uruchomieniu zimnego silnika wg. komputera to 79 stopni. Po jego zgaszeniu odrazu spada do -10 stopni. Obstawiam uszkodzony czujnik cieczy. W kompie wywala błąd P0118. Mam problem ze zdjęciem wtyczki z ów czujnika. Nie mam pojęcia jak ją zdjąć, przesuwam szary plastik na wtyczce po czym wtyczka dalej mocno siedzi na czujniku. W jaki sposób zdejmuje się te wtyczki? Czy ma ktos może wartości oporów dla czujnika cieczy? Pozdrawiam
  6. Specem nie jestem ale wg mnie moc nie ma znaczenia. Słupek będzie ten sam a silniki różnią się od siebie jedynie osprzętem i/lub komputerem. Ale niech potwierdzi ktoś kto jest w temacie :)
  7. Witajcie, rutynowo co kilka set kilometrów zapala mi się check. Po podpięciu wyskakuje błąd p0401- za maly przepływ spalin. Wyczyściłem dzisiaj EGR nie był bardzo brudny, lekki osad. Zauważyłem jednak że w wężyku idącym do zaworu nie ma podciśnienia. Zdałem go na włączonym silniku, zatkalem palcem i nic ani nic nie zasysa ani nic nie wypuszcza czy coś z nim nie tak? Jak powinno to działać. Błąd skasowałem i ciekaw jestem czy czyszczenie pomogło. Wyczyściłem też czujnik doładowania, był mega zabrudzony sadza ale nie wiem czy to mogło by mieć coś wspólnego. Pozdrawiam
  8. Witajcie, mam E91 2.0d 177km n47 Po nocnym postoju gdy odpalam samochód to puszcza niebieski dość gęsty dym z rury i obroty mu falują przez kilka sekund. Potem mogę już odpalać cały dzień a objaw nie występuje. Ale jak samochód postoi ponad 10 godzin to problem się powtarza. Co to może być? Pozdrawiam
  9. Jak go zdemontować? Czy sam dam radę? :p
  10. Deumasa nie ma żadnych luzów, nie słychać nic nie pokojacego, sprzęgło bierze dobrze nie ślizga się. Jak jeszcze mogę sprawdzić czy to sprzęgło?
  11. Witajcie, jestem od 2 mies posiadaczem E91 z silnikiem 2.0d N47 177km. Mam pytanie a mianowicie podczas ruszania i przerzucania biegu z 1 na 2 często auto szarpie "koziolkuje". W momencie jak dam więcej gazu i wolniej puszczę sprzęgło wówczas nie ma szarpania ale z pewnością niszczy to sprzęgło. Czy to jest normalne w tych autach? Jazda po mieście jest męka w tym przypadku. A przy małej prędkości np 10-15 km/h jak zredukuje do 2 biegu to auto zaczyna ciągnąć co jest dość mało przyjemne. Pozdrawiam
  12. Witajcie, mam problem mianowicie dziś po deszczu po ruszeniu wylała mi się woda z miejsca łączenia lampki do czytania a sterowaniem panorama. Co może być przyczyną? Nie drożne kanały? Po otwarciu dachu zauważyłem że siatka która znajduje się przy przedniej rumieńce wypadła z uchwytu czy tu może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.