Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie na temat tej e38? Zeby ominac zbedne dyskusje - szukam celowo auta w tej kasie wlasnie po to by w nim grzebac, ze zdjec rzuca sie w oczy zle spasowana klapa tylna i zmienione swiatla tylne na poliftowe, aczkolwiek licze na was ze cos dojrzycie albo zasugerujecie na co zwrocic uwage przy ogledzinach, bo mam do auta rzut beretem i chce jechac je obejrzec. Przebieg do uzgodnienia :duh: , ale jest dla mnie nie istotny.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-bmw-735i-polecam-ID6yK7ot.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z ciekawości jaki jest deklarowany przebieg? Bo chyba nie 200kkm?

VIN: WBAGF41030DK35632

Type code: GF41

Model: 735I (EUR)

E-F-R series: E38

Series: 7

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M62

Displacement: 3.50

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: N9SW - SOFTLEDER/SCHWAR

Prod.date: 1997-09-12

S202 Steptronic

S214 Automatic stability control (ASC+T)

S260 Side airbag for driver/passenger

S261 Side airbags for rear passengers

S262 ITS - Head airbag

S299 BMW LA wheels with mixed tyres

S320 Deleted, model lettering

S339 Shadow-Line

S352 Insulating double-glazing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S438 Fine wood trim

S456 Comfort seat with memory

S459 El. front seat adjustment w. memory

S473 Armrest front

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S602 On-board monitor withTV

S609 Navigation system, Professional

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S672 CD changer for 6 CDs

S676 HiFi speaker system

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

L801 National version Germany/Austria

S806 Third stoplamp

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc byłem, oglądałem i wróciłem, po prostu dramat, nie oczekiwałem wiele w tej kasie, ale ruda jest na każdym elemencie, każdym dosłownie, całe auto do roboty, dookoła porysane, pordzewiałe, listwy wszystkie do wyrzucenia, zderzak przedni do wyrzucenia wisi sklejony taśmą, drutem, po prostu na złom, rdza wżarta soilidnie w wszystkie 4 błotniki i nadkola, jedne drzwi masakrycznie zaatakowane przez ruda, reszta do odratowania, dużo kosmetycznych detali typu zmatowiałę lampy, padnięty akumulator (!), lampy tył chińczyk, przednie błotniki pomalowane w garażu, aż farba cieknie, ogólnie stan z zewnątrz kompletny dramat. Z plusów skrzynia zmienia biegi perfekcyjnie a automacie i w manualu, nie szarpie przy kickdownie, przy ruszaniu, zrzucaniu z P na D, z P na R, z R na D i odwrotnie, ani jednego niepokojącego szarpnięcia, tompnięcia, kierownica obszyta na nowo, silnik delikatnie spocony, ale chodził równo ładnie, buda ani razu się nie zatrzęsła, nie falowały obroty, ma kopa, dobrze szedł na każdym biegu, nie kopcił na rozgrzanym i nie było widać niebieskiego dymu, także uznałem to jako plus. Ja odpuściłem temat, bo wstępnie wyceniłem koszty odratowania karoserii o ile by się dało na 6-7 tysięcy złotych. A to tylko z zewnątrz, nie wiem jak sprawa z rudą wygląda konkretnie pod autem, bo na kanał wjeżdżać już nie chciałem tracić czasu. Po krótce; karoseria, listwy drobiazgi typu skrzypiąca kierownica, cieżko chodzący pedał gazu i ciężką chodzący dźwignia od biegów oraz rzeczy typu ułamane listwy, brak jednego sprysku od ksenonów oraz wszędobylska rdza (dosłownie!) gdybym miał cierpliwość do odratowywania auta i pewność, że silnik i skrzynia są faktycznie w stanie w jakim przebiegała jazda próbna to bym ją wziął, ale jednak nie chce tracić nerwów, także może ktoś skorzysta z opisu oględzin przez amatora. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisalem lubię grzebać, ale lakiernikiem blacharzem nie jestem, a poza tym akcpetowałem kilka elementów, ale nie całe auto, bo to po prostu przerasta jego wartość i kto wie czy po kupnie nie okazaloby sie ze nie ma za bardzo co ratować albo wspawywać całego nowego tyłu powiedzmy. Byłem opisałem - moze ktos skorzysta, mechanicznie była na 5.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.