Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Na wstępie napiszę, problem dotyczy przedniego zawiasu.

 

W samochodzie przy najeździe na dziurę, przejazd kolejowy, czy przy hamowaniu pulsacyjnym słychać wyraźne stuki w zawieszeniu

Dołączam filmik jak to brzmi (polecam na słuchawkach, lepiej można się wsłuchać) https://youtu.be/-7BWO1tV2TY

Dodam że wymienione z przodu zostały tuleje wahaczy z obu stron z przodu, łączniki stabilizatora (te takie w kształcie litery L) z obu stron z przodu, wszystkie łożyska kół p+t

Dodatkowo dodam iż te stuki występowały przed wymianą tulei, po wymianie było ok, jednak po zmianie opon z zimowych (195/65) na letnie (205/55).

 

Kolejnym problemem w zawieszeniu który wystąpił po wymianie opon z zimowych na letnie (wcześniej ten problem nie występował) jest to, że samochód w koleinach "lata", "pływa" jak zwał tak zwał, jedzie po prostu jak chce, kierownica się wykręca, w jedną stronę jest luz do skręcania w drugą zaś jest opór i to straszny. Przez co samochód jest trudny do opanowania. Na ładnej drodze, bez kolein problem wystepuje na zasadzie trudności w skręcaniu, w prawo luz w lewo opór, i na odwrót. Czasem również sam sobie skręci, czasem żeby jechać prosto w koleinach muszę miec lekko skręconą kierownicę.

 

Następny problem po wymianie opon to dźwięk "bicia" czegoś i wycie przy jeździe prędkością około 30-40 km/h, opony są dobre, felgi wyważone.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Opublikowano
zbieżność ustawiałeś po wymianie tych części ?może te tuleje to włożyłeś są do kitu.a sforznie sprawdzałeś ?no i chyba tak jest że czym szersze opony to bardziej lata w koleinach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.