Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam od niedawna Bmw i nie wiem do końca jak powinien dzialać ekonomizer ale u mnie jest coś nie tak.Po zapaleniu wskazuje 0 a po minimalnym wciśnięciu gazu dochodzi zaraz do maksimum.W trakcie jazdy cały czas jest na max.Co moze być tego przyczyną?Z góry dzięki,pozdrawiam!
Opublikowano
jezeli do tego dochodza okresowe problemy z obrotomierzem (nie zawsze chodzi lub w czasie jazdy skacze) i z kasowaniem inspekcji => to przyjrzyj sie może akumulatorom zlokalizowanym w desce ze wskaznikami.
e46 318d M47N
Opublikowano
Wlasnie ze wszystkie inne wskazniki funkcjonuja prawidlowo.Przy kasowaniu inspekcji tez nie bylo zadnych problemow.Jak to jest z tymi akumulatorami,do kazdego wskaznika jest osobny czy do kilku jest jeden?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
aku sa dwa w desce i sluża do podtrzymywania pamieci komputera w desce po odłączeniu akumulatora. Pamietane sa dzieki nim czasy inspekcji itp. ale gdy siedza to coś dzieje sie z elektroniką wewnatrz deski. objawem padniętych aku jest również niedająca sie skasowac inspekcja (kilka dni zielone diody i znów inspekcja) a problem wskazników wychodzi czesto pozniej
e46 318d M47N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.