Skocz do zawartości

E60 523i szarpanie w czasie jazdy, falowanie obrotów


gsuchmepp

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

w piątek odebrałem moja 523i 2007 105tys z autoryzowanego salonu BMW pierwsze 50 km super i nagle podczas podjezdzania pod małe wzniesienie (5 bieg około 70km/h) auto zaczęło szarpać jak na wysokim biegu ale przy małej prędkości wydaje mi się że miałem to wcześnie ale wtedy wszystko się uspokoiło, tym razem auto szarpać i nierówno pracować zapaliła się również kontrolka silnika. po ponownym odpaleniu kontrolka na chwilę zgasla ale gdy ruszyłem znowu zaswiecila. auto na wolnych obrotach wibruje obroty też lekko faluja słychać też lekkie stukanie które po wciśnięciu sprzęgła jakby usawalo gdy jadę auto szarpie szarpanie ustaje dopiero przy około 3000 tyś obrotów. mieliście już coś takiego? w poniedziałek rano jadę do serwisu mam roczną gwarancję ale meczy mnie co to może być

z góry dziękuję za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znając Niemców to wymienia wszystkie ,mam wykupiona roczną gwarancję wiec musza wszystko na nowo sprawdzic, mam nadzieje to właśnie to o czym mówisz i zdarza w dzień góra dwa naprawić, a tak po za tym to się trochę rozczarowałem ostatnie pięć lat jeździłem 318i E90 bez najmniejszych problemów a teraz bam... następny dzień po kupnie awaria. mam nadzieję że ostatnia ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro napiszę co było i ile kosztowało. a tak w ramach ciekawostki to kolega miał awarie poduszki pasażera (zaswiecila się kontrolka) jeździł około 6 miesięcy do warsztatu pojechał dopiero przed badaniem technicznym do wymiany (ponoć.. ) była poduszka i sterownik ten drugi uległ awari dlatego że przez dłuższy czas nic nie robił koszt po uwzględnieniu rabatu 1450 €... :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczylo emulator zamontowac za 50 zloty xd z allegro, ja mialem tez taki blad, ale byl wywolany przez kleme plusowa, jakis tam kabel nie laczyl czy cos takiego. Zaplacilem wtedy ok. 30 euro Ogolnie ASO bym unikal :D w Niemczech, bo kasuja strasznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak jak kolega przewidział problem był na 2 cylindrze z cewka również wtryskiwacz był do wymiany w efekcie wymieniono wszystkie cewki,wtryskiwacze oraz świece oczywiście w ramach gwarancji :lol: co prawda trwało to dwa dni ale na ten czas dali mi 216d na zastepstwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.