Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam prosbe głównie do wlascicieli TDS-ow - czy moglby ktos zrobic zdjecie elementu nr 34331162358 (wg realoem.com - jest to rurka prowadząca od serwa do pompy próżniowej) albo napisać jak ona powinna wyglądać; u siebie mam dwa wystające kroćce z dziurką zaraz przy zgrubieniu (na rysunku przy elemencie nr 6), wyglądają jakby były ułamane lub czegoś tam brakowało, i nie wiem czy powinny być czymś zatkane, z czym połączone czy tez nie. Po prowizorycznym zatkaniu pedał hamulca robi się znacznie twardszy.

W/w rurka to element nr 5 - link do rysunku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC41&mospid=47446&btnr=11_1194&hg=11&fg=45&hl=12

Nie wiem czy ten element występuje tez w innych E36, czy jest inny.

Prosze o poradę czy cos powinienem z tym robić czy moze sobie tak być. Samochód hamuje dobrze. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,

co prawda nie mam diesla ale mialem podobna zagadke. Wg mnie mozesz to smialo zatkac. Gdy u siebie uszczelnilem ten uklad (brakowalo 1 elementu) to ustabilizowaly sie obroty biegu jalowego (tzn. na luzie :roll2: ) i "cus" jakby lepiej sie wkrecal na obroty. Wydaje mi sie, ze poprawily sie tez hamulce.

A moze podpatrzysz gdzies w innej Becie. Ja chodzilem po ulicy i pytalem sie ludzi czy moge zajrzec pod mache. Paradoksalnie przy poszukiwanich nigdzie nie moglem znalezc mojego modelu :duh: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.