Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Chciałbym umyć sobie myjka silnik i komore silnika w e91lci 320d n47. Co do mycia: środek Dimer w roztworze 1:10, woda z myjki ok +50C i ciśnienie max 90 bar. W e46 m47 tak myłem kilka razy i zawsze było wszystko OK. Standartowo zabezpieczałem folia alternator i przetwornice xenonów.

 

Czy przy silniku n47 sa jakieś punkty na ktore trzeba szczegolnie uwazac przy myciu wodą ?

 

Czy ktos z was miał jakieś problemy po myciu tego silnika ?

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Cześć, jeżeli nie będziesz szczególnie przykładał strumienia wody do kostek elektrycznych to nie powinno być problemu. Jeżeli jednak chcesz być na 100% pewny, to umyj silnik na odłączonym akumulatorze, pozwól silnikowi wyschnąć (ciepło, otwarta maska 2-3 dni) i dopiero start.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja myję dwa razy do roku silnik. Żadnych zabezpieczeń nie robię, spryskuje środkiem szczotką poprawiam i myjka w ruch. Po myciu od razu zapalam silnik by się dobrze nagrzal i wyparował wodę skąd się da. Jak wszystko wyschnie to spryskuje dressingiem 303 aerospace. Silnik n52

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak wrzuciłem foto z wymiany termostatów to napisałi mi ze mam burdel pod maska :D (w sensie syf).

No i rzeczywiście, bo nigdy nie było tam czyzczone nic.

 

To APC, pedzelkowanie

Spłukanie woda na myjni

Pozniej raz jeszcze i czysto

 

Nic nie odpinalem.

Mylem na uruchomionym, po umyciu jechałem się przejechać 10-20km.

Opublikowano

dzięki za rady.

 

też wczoraj umyłem. Jechałem po myciu ok 50metrów :D - tyle co ze stanowiska do mycia do garazu ale wyglada na to żę nic się nie stało :mrgreen: .

 

pozdrawiam !

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzięki za rady.

 

też wczoraj umyłem. Jechałem po myciu ok 50metrów :D - tyle co ze stanowiska do mycia do garazu ale wyglada na to żę nic się nie stało :mrgreen: .

 

pozdrawiam !

 

Ja jechalem dalej zeby woda wyciekla z zakamarkow i zeby cieplo silnika ulatwilo jej odparowac.

Jak mylem byla nieco nizsza temp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.