Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Aż wstyd pisać ale omyłkowo dolałem dot-3 do wspomagania, jakieś 300ml bo było na minimum, zalałem pod korek. Było to tydzień temu i wczoraj pompa strasznie zaczęła wyć i charczeć, miałem do przejechania jakąś odległość, ogólnie teraz jest tak że cały czas wyje, charczy i ciężko chodzi. Kupiłem 2 litry dexron II atf-II. Spuściłem stary płyn, cały czarny. Dolałem świeżego wg instrukcji wymiany płynu z forum. Czynność powtórzyłem. Płyn jest teraz czerwony ale pompa wyje i charczy tak samo, tylko teraz zamiast wywalać płyn korkiem ten pieni się. Zastanawiam się teraz czy kupować nową pompę czy może pomóc jakieś dokładniejsze przeczyszczenie, czy mogą resztki płynu hamulcowego zalegać w maglownicy?
Opublikowano

raczej na 99% zatarta pompa, jutro zabiorę się za wymianę tylko jak wymieniłem płyn dwa razy (spuściłem ten hamulcowy, wlałem atf, spuściłem atf, wlałem atf) tak płyn jest teraz różowy o konsystencji i w sumie kolorze koktajlu truskawkowego.

Teraz pytanie jak to dobrze przeczyścić, czy tylko spuszczenie i założenie pompy, zalanie atf rozwiąże problem? czy można zrobić tak że odkręcę śrubę od pompy, spuszczę wszystko co tam jest, później odpalę samochód i resztki zostaną wyrzucone? na odkręconej śrubie (starej pompie i tak nic już więcej nie zaszkodzi), czy lepiej czegoś tam dolać na przepłukanie, jeśli tak to czego?

nie wiem jak dokładnie działa taki układ czy można go odpalić na wykręconej śrubie czy wtedy resztki płynu nie pójdą gdzieś do góry albo jakoś się zapowietrzy paskudnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.