Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najpoważniejszą wadą tej konstrukcji jest "wieczny bocian" Można sobie zmieniać dźwigienki od M43, kupować nowe wałki rozrządu, kompensatory luzu - a i tak będzie klekotać.

Częstego zaglądania wymaga też układ smarujący górę głowicy - często się zapycha co powoduje wycieranie się wałka rozrządu.

Mocą też nie grzeszy - chociaż tutaj przynajmniej auto jest w miarę lekkie.

 

Ja jakbym szukał E30 to jednak wybrał bym wersje 6 cyl M20.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiadomo, M20 to inna liga, ale ta E30 naprawdę wygląda ładnie i oryginalnie. Jak koledze nie przeszkadza moc, ja bym się zastanowił.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Kolega szuka dobrej bazy na klasyka,więc swap silnika chyba nie wchodzi w grę :wink: Prezentowany egzemplarz wygląda ładnie ,pytanie jak na żywo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.