Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio w moim bmw 116i z 2008r pojawiły się niepokojące objawy.

Podczas przyspieszania tak od 1000 do 2000 obrotów silnik cały czas szarpie- przyspiesza ale tak jakby przerywa. Dzisiaj w trakcie jazdy zaczął mocniej szarpać i pojawił się błąd silnika (kontrolka żółta silnika). Po zgaszeniu i odpaleniu kontrolka zniknęła i już się nie zaświeciła ale silnik dalej przerywał. Z moich obserwacji wynika, że dzieje się to głównie na zimnym silniku. Co może być tego przyczyną?

Pozdrawiam

Opublikowano
Świece cewki lub przeskoczenie rozrządu

E87

200km

6.9 do setki

:)

Opublikowano
Po sprawdzeniu Obd połączonego z telefonem i rozkodowaniu błędu pokazało, że jest to czujnik położenia wałka rozrządu. Wiec wina powinna być w tej części
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety po wymianie czujnika i wykasowaniu błędu objawy nie zniknęły, silnik dalej przerywa i traci moc szczególnie na niskich obrotach. Po podłączeniu pod obd nie ma żadnych błędów. Wygląda na to że to wina cewki, i tutaj pytanie jak sprawdzić która cewka jest uszkodzona?
Opublikowano
A przypadkiem jak jest błąd "czujnik położenia wałka rozrządu" to nie chodzi o rozrząd. Bo ja miałem taki błąd i rozrząd do wymiany. Stary łańcuch był dłuższy o jedno oczko od nowego. Tyle że nie szarpało.
Opublikowano
Po wymianie czujnika błąd znikną, natomiast mam wrażenie że podczas przyspieszania silnik zaczyna pracować raz na 4 raz 3 cylindrach, więc podejrzewam że jedna z cewek może być uszkodzona, ewentualnie świece które są już do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.