Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zanim wezmę się za regenerację maglownicy, chciałbym upewnić się tutaj, czy to na pewno ona nawaliła.

Po pierwszym większym śniegu kierownica w buni zaczęła ciężej chodzić, gdy auto się rozgrzeje. Czuć to najbardziej podczas jazdy, przy delikatnej korekcie toru i gdy po skręcie kierownica nie wraca do jazdy na wprost tylko stoi tak jak nią skręciliśmy. Na postoju kierownica chodzi raczej normalnie. Do tego dochodzą bardzo głośne stuki przy skręcaniu i skrzypienie. Dźwięki dochodzą oczywiście z maglownicy. Wydaje mi się też, że stan oleju wspomagania trochę się podniósł, ale płynu nie wybija. Wcześniej miałem spory wyciek oleju wspomy na przewodzie od zbiorniczka do pompy, bo opaska zaciskowa do dupy trzymała i okazało się też, że prawa osłona na drążku kierowniczym jest kompletnie zerwana. Pytanie czy wyciągać maglownicę i dawać do regeneracji, czy to może jakiś problem ze wspomaganiem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.