Skocz do zawartości

523i zalany 5w40 shell i kopci, jaki olej najlepiej.Pomocy


Turtlests

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale po co chcesz od razu remont robić zlikwiduj wszystkie wycieki przy wymianie oleju zastosuj płukankę LM 2662 może ruszy syf na pierścieniach i zalej silnik np 10w60 tylko full syntetykiem. Wtedy zobaczysz jakie masz spalanie tego oleju poszukaj na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o zlikwidowanie wycieku przy głowicy, tłumaczą mi że tu wszystko trzeba rozbierać i robić szlif,

Z boku przy głowicy pojawia się olej czasem kupnie na wydech i czuć smród. Koszta jakie uświadomił mnie mechanik żeby zlikwidować ten wyciek to mnie przerosła

Dlatego wolę zapytać was ,może ktoś miał taki problem i da się wykombinować coś mądrego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli te ilosci ktore podajesz sa wlasciwe to kapie wiecej niz kropla z wycieku przy glowicy.

Poza tym mowisz ze dociagali glowice - dokrecali znaczy sie?

Moglbys moze zalaczyc obraz z realoem i pokazac dokladnie gdzie Ci cieknie? Wg mnie wyciek to twoj najmniejszy problem.

 

Uszczelniacze zaworowe mozna zrobic zdejmujac glowice. Pierscienie na tlokach nie. Wtedy trzeba wyjac silnik.

Proponuje napisac do kolegi Nix2. On w lutym mial robiony remont 523i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie napisałem do niego, ale czy on odpisze dawno się tu nie logował.i odpowiadając na pytanie, Tak dikrecali głowice by zlikwidować ten wyciek jednak Po przejechaniu 100 km znowu pojawil sie wyciek malo tego muszę dolać z 300ml , mechanik pokazywał mi gdzie to cieknie i rzeczywiście na łączeniu głowicy po stronie gdzie jest kolektor czy wydech. Widać strużke oleju jak by kapalo na rurę czasem czuć smród spalonego oleju w kabinie. Mechanik tłumaczył mi że remont polegał by na zdjęciu głowicy zastosowaniu blokad na vanosie i szlifie powiedział że koszt tej zabawy to 5 tyś po najtańszej lini oporu. Jestem załamany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam zrobiłem remont silnika

Wymiana pierścieni uszczelniacze usunięcie całego nagaru. Zalany liquit molly 5w40 topteck żółty

Przejechałem 50 km i stan pokazał mi jedną kreskę mniej

Czy to normalne? Że olej rozprowadza się po silniku i filtrach? Boję się że wydałem 5 tyś a problem nadal pozostał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.