Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hejka otóż miałem taką awarie że moj e53 3.0D automat miał problem z wkręcaniem sie na obroty robiłtzw. kangurki przy 3000-4000obr winna okazała sie przepustnica mój elektronik majster wyłączył ja programowo egr i dpf który muszę jeszcze Fizycznie uciąć ,pytanie czy w związku z tym auto nie bedzie wariowac teraz jest bajka auto w koncu przyspiesza jak powinno program zzrobiony na 254km tylko zasstanawiam sie czy nie ma jakis skutków ubocznych , chcę jeszcze zaslepic egr nie jestem zwolennikiem tych rozwiazan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.