Skocz do zawartości

E38 M62B35 dławienie


DemogorgonPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie stało sie...kupilem e38 :)

Ale aby nie bylo tak kolorowo to opisze z czym mam problem.

Mianowicie, po depcieciu gazu do konca, nie zawszd ale zdaza mu sie przydlawic po przekroczeniu ok 4 tys obr, tak jakbym gaz odpuscil...

Ogolnie silnik drzy od 1 do 2 tys obr na jalowym.

Czuc wibracje.

Inpa stwierdzila sonde lambda za katem i czujnik stukowy 3 i 4.

Bardzo nie rowna charakterystyka w smoothness czy jakos tak.

Odma raczej do wymiany bo siorbie przy wyciagnieciu bagnetu.

Co jeszcze sprawdzic??

Spalanie chyba w normie 14 lpg na trasie i niecale 17 w miescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pompę można wyeliminować. Sondę jak wyskoczy na kompie to trzeba ją sprawdzić jej parametry pracy bo często przyczyną błędu sądy jest zła mieszanka paliwa, powietrza a ten kolega wyżej możliwe że napisał to przedwcześnie nie myśląc dlaczego komp tak pokazał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdybym chcial zrzucic kolektor i wymienic odme, czujnik stukowy to oprocz uszczlek pod

kolektorem cos jeszcze brac pod uwage??

Ps rozumiem ze odma to nr 2

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GF31-EUR-03-1996-E38-BMW-735i&diagId=11_1537

A czesc nr 1

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GF31-EUR-03-1996-E38-BMW-735i&diagId=11_2254

to co??

Wymienic oba?

Ps2 Czy z uszkodzonym czujnikiem stukowym jezdzic czy raczej pilnie robic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis pobawilem sie troche INPA i zauwazylem ze na wolnych obrotach

lambda sensor voltage 2 skacze od 0.16 do 0.8

natomiast sensor voltage 1 zmienia sie lagodnie ale trzyma 0.45

Parametr Lambaintegrator 1 jest na 0

a 2 ma wartosc 9

Wartosci Adaptation value addiv 1 ma 1 a 2 ma -11

Multiplicativ dla 1 ma 12 a dla 2 ma 1

 

Parametry silnika Smoothness dla cylidrow 1 8 3 7 sa w granicach 60

cylinder 2 pokazuje 0

a 4 5 6 - 200 do 800

Cos z tego mozna wywnioskowac??

Psikalem plakiem i raczej nigdzie nie łapie lewego.

 

Ps. Wlasnie wylazlem spod auta, chcialem sprawdzic stan polaczen sond. Wtyczni i kable sa ok, ale znalazlem dziurawy wydech od strony kierowcy. Dziurawi wylewa sie woda.

Czy to moze byc pszyczyna??

Po odlaczeniu sondy od strony kierowcy inpa dalej pokazywala zmieniajace sie wartosci, dziwne...

Czy moze byc gaz zle zestrojony??

 

Wlasnie wrocilem od gazownika. Uszkodzone wtyrski gazu - leja na 5 i 6 cylindrze.

Czy komputer auta moze sie ratowac, probujac zmieniac adaptacje pod te wtyski??

I czy to moze byc przyczyna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.