Skocz do zawartości

X5 3.0d 2003r kontrolki abs, trakcji i wykrzyknik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witajcie koledzy, no to mam pierwszą awarię w swojej x5...Posiadam od 3miesięcy bmw x5 3.0d 2003r i jestem bardzo zadowolony z zakupu, dzisiaj niestety coś się stało gdyż po odpaleniu nie zgasły kontrolki ABS trakcji i wykrzyknik w nawiasie, wcześniej nic takiego się nie działo..Proszę o jakieś wskazówki bo może to nic takiego a mechanicy to zaraz jak pojadę na warsztat to mi bóg wie co powymyślają bo będa chcieli zarobić..Ja niestety jestem zielony w mechanice samochodowej wiec byłbym dla nich niezłym kąskiem..Lepiej sie co nieco przygotować i minimalne pojęcie o temacie mieć...Z góry wielkie dzięki

Edytowane przez dave79

Opublikowano

Po 1 upewnij się że masz dobrze naładowany akumulator oraz że poziom płynu hamulcowego jest w normie. Jeśli akumulator i płyn jest ok, a kontrolki nie gasną po przejechaniu kilkuset metrów i wykonaniu kilku pełnych skrętów kierownicą to bez diagnostyki komputerowej wiele się nie dowiesz.

BTW: jeśli nie zatutułujesz tematu zgodnie z regulaminem to poleci do kosza gdy tylko moderator go zobaczy.

Opublikowano
  • Autor
ok poprawione :) Dzięki scarab dzisiaj zerknę na stan płynu hamulcowego i poskręcam porządnie kierownicą...
Opublikowano
:cool2: Sprawdź, czasami DSC potrafi zgłupieć od słabego akumulatora, wtedy po naładowaniu kontrolki powinnny zniknąć podczas jazdy. Jeśli cały czas świecą to przyczyn może być kilka.
Opublikowano
  • Autor
może faktycznie akumulator słaby bo teraz stała x5ka pare dni a jak jeździłem codziennie to nie pojawił się żaden problem..
Opublikowano
Z tego co zauważyłem te auta bardzo nie lubią stać :lol:
Opublikowano
  • Autor
hahahaha :cool2:
Opublikowano
  • Autor