Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam od pewnego czasu problem z kultura pracy silnika a bardziej czuje trzęsiawki szczególnie na postoju, czasem mniejsze, czasem większe. Na wyższych obrotach również czuć trzęsiawkę ale z racji wyższych obrotów częściej=mniej odczuwalnie. Pękniętą miałem gume od przepustnicy - wymieniona na nową. Adaptacje itd pokasowane ale nadal jest to samo(choć z pękniętą gumą było gorzej). Podmieniałem cewki miejscami(patrząc na rough) ale nadal nic to nie dało. Wrzucam kilka screenów.

8e380db8ac33.png 69713574c6db.png cfe3037e1f61.png d5db90bf7f03.png

61485fd6c567.png

0f739e985a04.png 3ca9e65fb80a.png 5bed57239bd9.png 500b6d7b5227.png a464c93c2c04.png

ee62c2faeaa6.png ed19bf0500ae.png 61e0b191710d.png f7ae8804e5e2.png 6609e2dd5ffe.png

 

 

świece mają przebieg 8 tys, jest lpg w aucie ale załączenie lpg nic nie zmienia

natomiast jak jest zimny to auto ma problemy z pracą na lpg(zimny w sensie kiedy nie ma typowo pionu), i to też nie zawsze, czasami przełączy elegancko i jest ok od 35stopni a czasami w pionie jest i problem z lpg

kolejne wskazania rough powyżej to są wskazania po ponownym odpaleniu auta czyli za każdym razem któryś jakby cylinder kuleje - i nie zawsze jest ten sam.

Ma ktoś jakiś pomysł? Mam pewne domysły ale chciałbym poznać inne opinie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dolot sprawdzalem choc sprawdze jeszcze raz.

Pytanie jest czemu rough przenosi sie za kazdym(prawie zawsze) odpaleniem na inny cylinder??. Sondy tez sa w miare w normie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.