Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem polega na tym że przy wysokich prędkościach około 200km/h z całym gazem w podłodze odcina moc. Zawsze się to dzieje przy okolo 4000obr. Wtedy wpada w tryb awaryjny. Trzeba zgasić i zapalić silnik i znow jest ok. Screana z błedem dodam ponizej. Wartość doładowania przy 4000 obr jest wtedy w okolicach 2500mbar. Nie za mało trochę? Dodam ze auto aktualnie posiada 342PS. Gdzie szukać przyczyny?

http://www.iv.pl/images/90580463130240687358.png

Opublikowano
Błąd kontroli ciśnienia doładowania dużej turbiny. Przy takim doładowaniu nigdy nie uzyskałbyś ponad 1300 mg powietrza na cylinder.
peace & love
Opublikowano

Radzę sprawdzić ciśnienie zadane i aktualne w zakresie 1600 - 4800 obr. i pochwalić się wynikami.

Bez sprawdzenia strzelam, że wymiana przewodów podciśnieniowych i wyczyszczenie (wymiana) intercooler'a pomoże bezbłędnie osiągnąć prędkości 200 + za pierwszym razem.

peace & love
Opublikowano

Dzisiaj przetestowałem auto na autostradzie w komputerem, w całym zakresie obrotów. Przy logowaniu wszystko było ok, rzadnych trybów awaryjnych. Wartości zadane i rzeczywiste pokrywały się idealnie. Turbo pompowało praktycznie około 3090mbar, przy 4800 spadło do okolo 2800mbar. Ten błąd co wyskoczył wcześniej przy 4000obr obrotach sygnalizował o małym doładowaniu (aktualna wartość doładowania wynosiła okolo 2500mbar czyli praktycznie 0,5bara za mało.)

Co może powodować taki spadek doładowania? Elektrozawór sterujący dużą turbiną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.