Skocz do zawartości

BMW 316 1.6 m40 szarpie na benzynie a na gazie jest ok!


Łukaszbmw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam BMW 316. Silnik-1.6 m40. Rok produkcji: 1992 benzyna- gaz( nie wiem co to jest za gaz ale zwykły nie sekwencja)

Problem polega na tym że na benzynie samochód szarpie przerywa nie ma mocy. Na gazie chodzi ok lecz czuć delikatne szarpanie na biegu jałowym.

Dokładnie wygląda to tak że odpalam na benzynie (chodzi w miare przyzwoicie) jadę i gdy temperatura przejdzie po za niebieskie pole zaczyna szarpać dlawic sie i brak mocy wtedy przełączam na gaz i samochód jedzie normalnie i wszystko jest okey ( czasami zafaluja delikatnie obroty na biegu jałowym)

Przeczyscilem silniczek krokowy, uszczelnilem dolot powietrza.

Sprawdziłem czy żaden wąż nie spadł ale wszystko jest okey.

 

Gdy odepne przepywomierz(wtyczke) silnik łapie wyższe obroty okolo 1700-2000 i chodzi płynnie lecz przy dodawaniu gazu muli go troszkę.

Gdy podepne spowrotem wtyczke od przeplywki silnik pracuje nie równo a obroty sa w granicach 500-700.

Nie wiem czy to napewno może być to dlatego chciałbym sie waz poradzić :|

Z góry przepraszam jeśli coś złe napisałem czy w złym miejscu i dziekuje za odpowiedzi " to juz było poszukaj" bo szukalem ale nic nie moge znaleźć.

 

Dziękuję za wyrozumiałość i czekam na pomoc od was i wasze opinie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wymieniona na nową wiec wydaje mi sie że jest okey tym bardziej że czasem gdy już rozgrzeje ją na gazie i ma juz na wskazniku 90 i przelacze ja na benzyne podczas jazdy i dodam gazu to troche ja muli ale po czasie zaczyna jechać normalnie i czuć moc.

Natomiasty gdy zwolnie albo zgasze samochód to znowu zaczyna sie szarpanie i brak mocy.

Czasami czuć benzyne jak by sie zalewala

Zapomniałem wcześniej dopisac:

-filtr paliwa wymieniony pod koniec wakacji( w tamtym roku)

- świece + przewody wymienione 2tyg temu

 

Czasami jak ją przeciagne na benzynie( jak sie uda i nie zgasnie) to potrafi w miarę przyzwoicie chodzić ale po czasie (po zgaszeniu lub postoju ) jest to samo. Po odpaleniu przez chwilę chodzi dobrze a później szarpie i faluje brak mocy.

Zastanawiam sie z tą przeplywka ale nie wiem jak powinien samochód sie zachować po jej odlaczeniu (jedni pisza ze powinien zgasnac a inni ze nie koniecznie ) u mnie obroty po odlaczeniu rosną i są stabilne ale po dodaniu gazu muli sie nie wiem czy tak powinno to wyglądać.. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak powinien zachować sie samochód po odłaczeniu przepywomierza??

Jeżeli po odlaczeniu obroty rosną i silnik równo pracuje lecz po dodaniu gazu muli ( nie gaśnie) to czy zonacza to ze jest do wymiany przeplywka ?

Na innych forach piszą że powinien zgasnac..

Nie wiem już co mam o tym myśleć :roll:

 

Miał ktoś taki przypadek ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.