Skocz do zawartości

[318d]touring przekładnia kierownicza do regeneracji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Dzis dowiedziałem sie ze stukanie podczas jazdy po dziurach to objawy luzow w przekładni kierownicy :( Mam pytanie czy sa szanse odkupic jakas sprawna uzywke czy lepiej regenerowac?,jesli regeneracja to moze ktos zna w kuj-pom osobe ktora robi to solidnie?,Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewien, że to na bank przekładnia. U mnie też już chciałem ruszać przekładnie, bo wszyscy to sugerowali, ale znalazłem tu temat o luzach na krzyżaku, między kolumną kierownicy a przekładnią. U mnie okazał się to strzał w dychę. Po wymianie na używkę cisza.koszt chyba w 100 zł się zamknął. Oczywiście u ciebie może być to przekładnia, ale upewniłbym się czy na pewno.
Opublikowano
Ze to przekladnia to stwierdził tylko jeden mechanik z warsztatu.Wziol samochod na podnosnik i na zgaszonym silniku rekoma szarpal na boki tymi cienkimi drazkami [przepraszam za niefachowa nazwe] to znaczy w strone koła i z powrotem i bylo sluchac ze sa tam luzy.nie ma zadnych przeciekow ani nic innego.Jedyne przy czym to sie ujawnia to takie stukanie na dziurach przy skretach ok, wspomaganie ok,kierownica dos taka sztywna to znaczy ze pracuje inaczej niz w autach miejskich,daje troszke wiekszy opor ale ja myslalem ze to dobrze.Mozesz mi napisac jakie ty miales objawy?, ze kazdy Ci wskazywal przekladnie kierownicy.Acha u mnie to słychac głownie z prawej strony
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukałem tematu, gdzie opisywałem co i jak działo się z moim autem, ale nie mogę go znaleźć. U mnie wyglądało to tak, że na wyłączonym silniku jak ruszałeś kierownicą to strasznie stukało, jak się robiło szybki ruch kierownicą w lewo i prawo. Ogólnie układ kierowniczy był taki mało precyzyjny. Stuki przy jeździe po nierównościach. Wszystko było strasznie czuć na kole kierownicy. W realoem część którą kupiłem nową nazywa się sprzęgacz obrotowy, ale to nie rozwiązało problemu stukania. Dodatkowo kupiłem używany ten przegub z krzyżakiem powyżej tego sprzęgacza. To się okazał strzał w dychę. Układ kierowniczy po wymianie nigdy nie był tak precyzyjny. Robiłem to sam, bo wszyscy mechanicy chcieli regenerować magiel, chociaż nie ciekł. Dla nich to lepszy biznes skasować frajra 300 zł za wymianę magla plus części niż sprzęgacza, który za 50 zł ci wymienią. Magiel ma się dobrze i nie trzeba było go ruszać, a jaka satysfakcja pojechać do mechanika i pokazaç mu jaka pierdoła powodowała stuki :D
Opublikowano
Dzieki za opis,postaram sie jeszcze dobrze to sprawdzic.U mnie tak z objawow to tylko stukanie nic na kierownicy nie czuc.Wydawalo by sie ze u mnie jest lepsza sytuacja mam mniej wyraziste objawy niz u Ciebie ale niedlugo sie przekonam i napisze co bylo
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiazany okazalo sie za maglownica byla sprawna ale za to wahacze byly do wymiany oraz tuleje.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.