Skocz do zawartości

Luz na przednim wewnętrznym przegubie - do wymiany ?


MarekBMW

Rekomendowane odpowiedzi

Czasami występuje u mnie problem z wibracjami na samochodzie podczas przyspieszania.

 

Jedyne co znalazłem to luz na przegubie wewnętrznym po stronie pasażera - moim zdaniem dość duży (powoduje też dyskomfort przy dynamicznym przejeździe przez ronda )

Oceńcie proszę:

 

https://www.youtube.com/watch?v=23W-FxEAGWo&feature=youtu.be

 

I teraz proszę o pomoc co dalej:

- wymiana półosi na nową BMW (raczej odpada bo cena 2600zł)

- wymiana całości na używkę ?

- wymiana połówki osi na używkę (cześć przechodząca przez silnik zostaje)

- wymiana samego krzyżaka (na allegro jest dostępny za jedyne 130zł - tylko czy zewnętrzna część nie będzie wyrobiona ?)

 

Ewentualnie czy sam jestem w stanie wymienić całą półoś ? Boje się tematu bo przechodzi ona przez silnik.

Czy z silnika i dyfra trzeba usunąć olej ? Po drodze można uszkodzić simeringi ? Trzeba odkręcać dyfer ? Proszę o opis jak to wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę chociaż o informację dotyczącą wymiany tej półosi - jak już zakupię kompletną.

 

Należy zlać olej z dyfra i silnika ?

Mam się zaopatrzyć w jakieś nowe simeringi ?

Oś wchodzi na wcisk do dyfra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.