Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czasami występuje u mnie problem z wibracjami na samochodzie podczas przyspieszania.

 

Jedyne co znalazłem to luz na przegubie wewnętrznym po stronie pasażera - moim zdaniem dość duży (powoduje też dyskomfort przy dynamicznym przejeździe przez ronda )

Oceńcie proszę:

 

https://www.youtube.com/watch?v=23W-FxEAGWo&feature=youtu.be

 

I teraz proszę o pomoc co dalej:

- wymiana półosi na nową BMW (raczej odpada bo cena 2600zł)

- wymiana całości na używkę ?

- wymiana połówki osi na używkę (cześć przechodząca przez silnik zostaje)

- wymiana samego krzyżaka (na allegro jest dostępny za jedyne 130zł - tylko czy zewnętrzna część nie będzie wyrobiona ?)

 

Ewentualnie czy sam jestem w stanie wymienić całą półoś ? Boje się tematu bo przechodzi ona przez silnik.

Czy z silnika i dyfra trzeba usunąć olej ? Po drodze można uszkodzić simeringi ? Trzeba odkręcać dyfer ? Proszę o opis jak to wygląda ?

Opublikowano

Proszę chociaż o informację dotyczącą wymiany tej półosi - jak już zakupię kompletną.

 

Należy zlać olej z dyfra i silnika ?

Mam się zaopatrzyć w jakieś nowe simeringi ?

Oś wchodzi na wcisk do dyfra ?

Opublikowano
Kiedys wymieniałem w e46 330xd, w x3 bedzie tak samo. Oleje lepiej zlej. Uszczelniacze jesli nie puszczaja to zotaw stare. Oska wchodzi na scisk, trzeba ja wybić. Ogolnie nie ma wiekszego problemu z wymiana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.