Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie rozebralem rozrzad poskladalem ale tez wyciagnalem kabl;e wysokiego napiecia jak je zalozylem auto nie pali :(nie mam pojecia co zrobilem iskra jest swiece po kilku kreceniach w benzynie a tu echo nie bardzo wiem z ktorej cewki ktory kabel do ktorego cylindra ma isc :oops: bylbym zobowiazany za pomoc :D wyciagnalem tez czujniki przy rozbieraniu rozrzadu ten do walu nie wiem czy ma to jakies znaczenie czy nie ale wszystko poskladalem jak wczeszniej i nic :/ pomocy!!
Opublikowano

W iesie nie ma za bardzo mozliwości pomylić kabli, bo są ułożone w specjalnej prowadnicy a poza tym dobrane długością. Na świece założone są "po kolei" tylko ten od czwartego cylindra jest zawinięty w stronę przeciwną do kierunku jazdy. Przy cewkach raczej nie można się pomylić, ale jeśli się już naprawdę postarałeś, to mogę ci przesłać zdjęcie jak kable sa ułożone. W razie czego kolejność pracy jak w większości silników czterocylindrowych, czyli 1-3-4-2.

Co do czujnika położenia wału, to jeśli go uszkodziłeś to jak najbardziej auto przez to nie zapali, gdyż jest to podstawowa informacja dla komputera do ustawienia punktu zapłonu.

Opublikowano
musialem cos popieprzyc nie wiem co bo nie pali iskra jest z tym czujnikiem jest mozliwosc sprawdzic jakos? jeszcze jedno boje sie ze przeskoczyl mi lancuch bo krecilem walem bez napinacza czlowiek uczy sie na bledach :/ tylko wydawalo mi sie ze lancuch predzej peknie niz przeskoczy :| a nie bardzo wiem jak go ustawic zastanawiam sie czy to ze przeskoczyl lancuch musi oznaczac ze polecialy zawory ?:/ pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.