Skocz do zawartości

BMW 520 MW E39 520 - Nie działa ABS po SWAPie (DME z EWS)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW e39 model 520 98r manual z silnikiem 2,5 od modelu 523.

Kupiłem go z uszkodzoną klemą pirotechniczną, dodatkowo okazał się uwalony EWS. Następnie kupiłem komplet rozruchowy tj. DME + EWS+kostka. Samochód funkcjonuje całkiem dobrze, nawet przeszedł przegląd w Szwecji.

Problemem jest nie działający ABS/ASC, AIRBAG, brak możliwości zakodowania centralnego z kluczyka, klapa tył otwiera się tył tylko z kluczyka. Ku mojemu zaskoczeniu kontrolki powyższych normalnie funkcjonują przy włączeniu zapłonu, następnie gasną jakby systemy były zupełnie sprawne. AIRBAG posiada szereg błędów związanych z lewa kurtyną, klemą pirotechniczną i matą zajętości pasażera.

ABS oraz centralny zamek nie generują błędów i wydaje się mi że jest to raczej sprawa kodowania być może zmiana VIN.

Posiadam interfejs D-CAN I PT-CAN, K-CAN, Standard K oraz do obsługi tego pakiet INPA z flesch sterowników.

Tak naprawdę to nie mam pewności od czego zacząć. Próbować zmieniać VIN w DME i EWS, czy to właśnie teraz te są główne i wszystkie inne należy podporządkować do DME i EWS?

BMW
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.