Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z hamulcem parkingowym na komputerze pojawił się błąd 4805B9 Right actuator, line fault wymiana aktuatora na kolejne dwa nic nie dało, również zmiana modułu EMF (wymieniłem na dwa kolejne) nic nie wniosła przejścia sprawdzane były, aż do przycisku i są bez zarzutu.

Żeby było śmieszniej hamulec zaciąga się i w pełni działa, a jedynie powraca błąd w ISTA -czy ma ktoś pomysł cóż to może być lub gdzie szukać przyczyny?

 

Rozumiem, że problem gdzieś istnieje po CANie -póki co dwa warsztaty poddały się, ale nie mniej męczy mnie to :( (chociaż jak wspomniałem wszystko działa idealnie).

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Jakieś sugestie masz ewentualnie o czym poinformować przy sprawdzaniu kogoś kto będzie to diagnozował?

 

Po podłączeniu jedyny błąd jaki pojawiał się, to właśnie ten EMF i w żadnym innym module nic się nie pojawiało -pytania laika ale w dwóch warsztatach ręce rozłożyli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś sugestie masz ewentualnie o czym poinformować przy sprawdzaniu kogoś kto będzie to diagnozował?

EMF kodowany po wymianе? Spróbuj zrobić aktualizację EMF , tylko jednego EMF

Opublikowano
Już profilaktycznie wymieniałem EMF był kodowany i aktualizowany i nic nie zmieniło się :( -właściwie dwukrotnie było to robione.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już profilaktycznie wymieniałem EMF był kodowany i aktualizowany i nic nie zmieniło się :( -właściwie dwukrotnie było to robione.

Wtedy weź schemat do ręki i rób coś, cudów nie ma

Opublikowano

Chodzi mi bardziej gdzie ewentualnie dalej można szukać błędu -to wygląda na błąd komunikacji, bo fizycznie wszystko działa -klocki wymieniałem w serwisie BMW i po tym zaczęło się, może zbieg okoliczności. Niestety serwis kolokwialnie umył od tego ręce i olali mnie.

Przejścia były sprawdzane od aktuatora do emf i od emf do przycisku hamulca i po tej linii problemu nie było.

Co byś dalej sugerował zweryfikować?

Problem też tkwi w tym, że nie mam schematu, ani oprogramowania, a gryzie mnie ten błąd -który po skasowaniu wraca momentalnie.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Patryk , w mojej F10 jest dokladnie to samo , wymiana tarcz i klockow w ASO , i blad prawego .

Niestety aso nie widzi problemu poniewaz nic w aucie nie sygnalizuje bledu , z tego co slyszalem przy montazu mogl spasc im zacisk i jest uszkodzony kabel .

 

Do wymiany bedzie wiazka hamulca recznego : https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_2673-rozne-komplety-przewodow/vC520895#part01

 

Ogolnie sprobowac mozesz pociagnac do odpowiedzialnosci ASO , tylko ciekawe czy ci sie uda .....

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.